וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי ראשון לציון גברה 90:92 על מכבי תל אביב

ללא אלכס המילטון, הכתומים השיגו ניצחון ליגה ראשון על הצהובים מאז 2015. הריסון הצטיין (23). ווילבקין החטיא שלשת ניצחון על הבאזר

שחקן מכבי ראשון לציון עוז בלייזר עם אדם אריאל ועם שחקן מכבי תל אביב פרדריק בורדיון. עודד קרני, מנהלת הליגה, אתר רשמי
פרדריק בורדיון ששיחק העונה בראשון לציון מקבל זר פרחים מעוז בלייזר ואדם אריאל/אתר רשמי, עודד קרני, מנהלת הליגה

מכבי ראשון לציון השיגה הערב (חמישי) ניצחון דרמטי ומפתיע, 90:92 על מכבי תל אביב בבית מכבי. זו הפעם השנייה שיאניס ספרופולוס מפסיד באולם זה, לאחר שבשנה שעברה הודח עם הצהובים ברבע גמר הגביע מול אותה מכבי ראשון לציון. הכתומים פתחו טוב והוליכו מהפתיחה, כשהאורחת רודפת אחרי מכבי ראשון לציון לכל אורך הערב.

המארחת ברחה ליתרון דו ספרתי במהלך הרבע השלישי, אך התעייפה וראתה כיצד השחקנים של יאניס ספרופולוס מעלים הילוך בהגנה, לוחצים את הגארדים של היריבה ומצמקים את ההפרש. הרבע האחרון היה מותח ובמהלכו ראשון לציון לא הצליחה לקלוע סל שדה במשך שמונה דקות. עם זאת, הכתומים שמרו על עצבי ברזל מקו העונשין עם שיא ליגה עונתי של 26 קליעות מדוייקות מ-27 זריקות. בסיום, ניצחון ליגה ראשון של הכתומים על מכבי תל אביב מאז עונת 2014/2015.

לפני תחילת המשחק העניקו קפטן מכבי ראשון לציון עוז בלייזר ואדם אריאל זר פרחים לשחקנה הפצוע של מכבי תל אביב פרדריק בורדיון, שפתח את העונה בשורות הכתומים.

קלעו למכבי ראשון לציון: דיאנג'לו הריסון 23 נקודות ו-11 ריב', עוז בלייזר 16 ו-8 ריב', דריל מונרו 15 ו-7 ריב', זאק הנקינס 11 ו-6 ריב', נועם דוברת 9 ו-5 אס', נמרוד טישמן 8, אדם אריאל 5, ניב בלול 4, נועם אביבי 1.

קלעו למכבי תל אביב: אנג'לו קלויארו 20 ו-5 ריב', דני אבדיה 15, טיילר דורסי (5 ריב') וג'ייק כהן 11 כ"א, יובל זוסמן (6 ריב', 5 אס') 7, אלייז'ה בריאנט ואות'לו האנטר 6 כ"א, אמארה סטודמאייר 5.

שחקן מכבי ראשון לציון נמרוד טישמן מול שחקן מכבי תל אביב אות'לו האנטר. עודד קרני, מנהלת הליגה, אתר רשמי
ראשון לציון השיגה ניצחון ליגה ראשון על מכבי תל אביב מזה חמש שנים. טישמן מול האנטר/אתר רשמי, עודד קרני, מנהלת הליגה

מהלך המשחק

רבע 1:

המארחת פתחה טוב מבחינה התקפית, כשדיאנג'לו הריסון ודרל מונרו דוחפים את חבריהם ליתרון הנע סביבב החמש נקודות הפרש. בצד השני דני אבדיה המשיך בכושרו הטוב מאז שבה הליגה מפגרת הקורונה כשבנוסף אות'לו האנטר עשה קאמבק ועלה לפרקט לאחר היעדרות בגלל פציעה. בסיום הרבע הראשון הוליכה מכבי ראשון לציון 24:27.

רבע 2:

מכבי תל אביה קלעה בפתיחת הרבע, אך לאחר מכן נתקעה יותר משתי דקות ללא סל, וראתה כיצד ראשון לציון עולה ל-26:35. טיילר דורסי קטע את הבצורת של האורחים עם שלשה, כשסל נוסף של ג'ייק כהן במתפרצת גרם לגיא גודס להזעיק פסק זמן. שחקני המארחת חזרו בסערה מפסק הזמן ועלו ליתרון 36:48, מה שגרם לספרופולוס העצבני להזעיק פסק זמן משלו. בסיום מחצית טובה של המארחת, הוליכה מכבי ראשון לציון 45:57.

שחקן מכבי ראשון לציון זאק הנקינס מול שחקן מכבי תל אביב אמארה סטודמאייר. עודד קרני, מנהלת הליגה, אתר רשמי
ראשון לציון הוליכה כל המשחק וניצחה בצדק. זאק הנקינס מול אמארה סטודמאייר/אתר רשמי, עודד קרני, מנהלת הליגה

רבע 3:

הריסון ביחד עם נועם דוברת הנהדר המשיכו את התנופה של מכבי ראשון לציון, שכבר עלתה ליתרון בן 15 נקודות הפרש לאחר סל נפלא של דוברת על דני אבדיה. לקראת סיום הרבע השחקנים של ספרופולוס החלו להפעיל לחץ על הגארדים המקומיים והורידו את ההפרש למינוס שש בלבד. לקראת הרבע המכריע הוליכה מכבי ראשון לציון 69:77.

רבע 4:

ריצת 0:7 של האורחת בפתיחת הרבע המכריע הורידה את ההפרש למינוס ארבע בלבד. המארחת העייפה נישאה על אדי הדלק ברבע הזה והצליחה לשמור על יתרונה סביב ה-6-8 הפרש. מכבי תל אביב הגבירה את הלחץ על מובילי הכדור הכתומים והצליחה לכפות שוויון בעזרת נקודות של אנג'לו קלויארו בתוך הדקה האחרונה של המשחק, 88:88. האורחת שלחה את שחקני ראשון לציון לקו, ואלו דייקו. במצב של פלוס שתיים לזכות המארחת סקוטי ווילבקין החטיא שלשה על הבאזר, והכתומים חגגו ניצחון, 90:92 למכבי ראשון לציון בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully