וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש אחרי הניצחון בחולון: "התעצבנתי, והשחקנים יודעים למה"

מאמן הפועל ירושלים הודה ש"אין הרבה מה לקחת" מהמפגש בבית העליון ואמר: "לא פשוט לשחק כשכל המיקומים כבר סגורים. הייתה תחושה שהכל ילך בקלות, אבל במשך המון דקות לא שיחקנו חכם, שוטף ומפרגן"

אולם הדרייב אין מחוטא לקראת החזרה מפגרת הקורונה/צילום: ניב אהרונסון, עריכה: ניר חן

בסרטון: היכל קבוצת שלמה תחת הקורונה

הפועל חולון נפרדה הערב (חמישי) ככל הנראה מאולמה הביתי, אבל גם לפני שתנדוד לאשדוד לא הצליחה לטעום את טעמו הנשכח של ניצחון. הסגולים ספגו את הפסדם הרביעי ברציפות מאז החזרה מפגרת הקורונה, 93:81 להפועל ירושלים, שמצידה חזרה למסלול אחרי שנכנעה בתחילת השבוע למכבי תל אביב.

בניגוד לתבוסות בשבוע האחרון נגד מכבי תל אביב (ב-38 הפרש) ומכבי ראשון לציון (ב-19), חולון לא התפרקה הפעם. אף שהמשחק נפתח בבליץ ירושלמי (4-19 ו-10:28), המארחים בראשות ג'רמיין לאב, שצלף 31 נקודות, חזרו ואף השוו ל-62:62 בשלהי הרבע השלישי, לפני שנאלצו להניף דגל לבן.

שחקן הפועל ירושלים ג'יימס פלדין. דב הליקמן
במשחקים הבאים יגיע תורו לנוח. ג'יימס פלדין/דב הליקמן

"הייתה תחושה שהכל ילך בקלות, אולי בגלל התוצאות של חולון במשחקים הקודמים, ודיברנו על זה", הודה המאמן המנצח עודד קטש. "פתחנו טוב, אבל לפעמים כשזה קורה, המשחק מתהפך עליך. במשך המון דקות לא שיחקנו חכם, שוטף ומפרגן. בכל פעם ששיחקנו נכון ופשוט, עלינו ליתרון. גם אחרי ההפסד למכבי, וגם לאור העובדה שהמיקומים כבר סגורים, לא פשוט לשחק במשחקים כאלה. רציתי לתת דקות לעוד שחקנים, שלא מקבלים אותן בדרך כלל, ולא יכולתי. באיזשהו שלב התעצבנתי, והשחקנים יודעים למה.

"באיזשהו מקום לקחתי את השוויון שחולון כפתה כדי לבחון את עצמנו, אבל אי אפשר לקחת הרבה מהמשחק הזה. ביד אליהו היה לנו משחק טוב לאורך הרבה דקות. היום זה פחות היה המבחן. זה היה יותר מנטלי מאשר כדורסל. אנחנו צריכים לתת לשחקנים מסוימים מנוחה ברוטציה תוך כדי תנועה, ונעשה את זה במשחקים הבאים, גם בנוגע לתמיר [בלאט] וגם בנוגע לג'יימס [פלדין]. הערב ג'ון הולנד נח, וביום ראשון מישהו אחר ינוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully