וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה חגגה, רפואה לאוהדים: "אם אשאר, תהיה לכם קבוצה שלא חלמתם עליה"

2.7.2020 / 22:16

השחקנים יצאו לחגוג עם האוהדים, המאמן הנרגש לאחר ה-0:1 על נס ציונה: "לא הייתי סולח לעצמי אם היינו יורדים. הניצחון מוקדש לאיזי"

פלייר שחקני קרית שמונה חוגגים הישארות/שלמה וייס

בווידאו: החגיגות של עירוני קרית שמונה

חגיגות גדולות בקרית שמונה לאחר ה-0:1 על סקציה נס ציונה שהשאיר את הקבוצה הערב (חמישי) בליגת העל. עבדאללה חליחל הכריע את קרב ההישרדות בנגיחה בדקה ה-50 והחזיר את קרית שמונה למקום ה-12 ומעל הקו האדום, עם הפרש שערים טוב יותר מזה של נס ציונה שהצטרפה להפועל רעננה וירדה בחזרה לליגה הלאומית אחרי עונה אחת בלבד.

כ-100 אוהדי קרית שמונה עודדו את השחקנים מהגבעה הסמוכה במהלך המשחק, ובסיומו הגיעו לחגוג מחוץ לאצטדיון. השחקנים הצטרפו אליהם לחגיגות וגם המאמן קובי רפואה שאמר להם: "מצטער על מה שעברתם העונה, אבל אני מבטיח לכם דבר אחד. אם אשאר פה תהיה לכם בעונה הבאה קבוצה שלא חלמתם עליה. אני יודע בדיוק מה צריך לעשות"

שחקני עירוני קרית שמונה חוגגים הישארות. סוכנות ג'יני
משימת ההישרדות הושלמה. עבדאללה חליחל והחברים בסיום/סוכנות ג'יני

קובי רפואה לא הסתיר את הדמעות אחרי ההישארות ואמר בהתרגשות: "זה הניצחון הכי גדול בקריירה שלי. להגיע למשחק כזה עם הגב לקיר ולשמוע את כל הדברים שקורים מסביב. כל אלה שמדברים ומנסים לעשות נזק לקבוצה. אני נרגש מאוד עכשיו. ווינרים לא יורדים ליגה, אבל אני לא אסגור חשבונות עכשיו. הניצחון הזה מוקדש לאדם אחד וזה איזי שרצקי. ידעתי שהוא בלחץ אטומי. הקבוצה הזו היא מעבר למה שאתם חושבים. הוא דיבר איתי חצי שעה לפני המשחק ודיבר איתי עכשיו. הוא אמר לי שהוא עומד מאחורי ולא לדאוג. הניצחון הזה מוקדש לו".

רפואה המשיך: "עשיתי המון טעויות. כולם מדברים על צעירים, עירוני קרית שמונה משחקת ממחזור עשירי עם שחקנים צעירים, אבל זה לא מעניין. מה שחשוב זה שנשארנו בליגה. חליחל הוא שחקן נוער ואני יכול להגיד לך שטעיתי ששחררתי את החלוץ כי נשארנו בלי חלוץ וחלק מזה בגלל טעות שלי, אבל אם הסוף כזה מתוק אז מי אני? זה מועדון עם מסורת, עם תארים, גביע, אליפות, אני נרגש כל כך וזה הניצחון הכי גדול בקריירה שלי וגם לשחקנים. אני חייב לקחת את אשתי והילדים לכמה ימים באילת, להתנקות ואחרי זה נראה. לפני חודשיים או שלושה המצב היה טוב יותר ודיברנו עם איזי על מה נעשה. אני רוצה להמשיך בקרית שמונה, אני יודע שהמועדון הזה יכול להגיע גבוה מאוד. יש פה בעלים ששילם 100 אלף שקל על מחנה אימונים בזמן הקורונה. זה נשמע כאילו אני כל הזמן אומר איזי, איזי, איזי. ידעתי למה הוא נעלם לי. לא הייתי סולח לעצמי אם היינו יורדים, אבל למה שאני אתעסק בזה עכשיו".

אמיר בן שמעון שחקן עירוני קרית שמונה. סוכנות ג'יני
אמיר בן שמעון חוגג/סוכנות ג'יני
סמואל בראון (מימין) עם עדן קארצב שחקני עירוני קרית שמונה. סוכנות ג'יני
סמואל בראון, מימין, עם עדן קארצב/סוכנות ג'יני
שחקני עירוני קרית שמונה חוגגים הישארות. סוכנות ג'יני
חגיגות בקרית שמונה/סוכנות ג'יני

אפי שרצקי, אחיו של הבעלים איזי שרצקי, אמר: "לא רצינו להשאיר את השחקנים לבד, זו הייתה החלטה משותפת. זה היה שווה להגיע לפה, דיברתי עם כולם, יש התפרצות של רגשות. איזי מאושר, הגיע הזמן. הוא עבר תקופה קשה, לא קלה. הוא משקיע פה עשרות שנים ואסור היה להפסיד במשחק הזה. פחדתי שאם נרד ליגה, זה עלול להרעיד את אמות הסיפים פה בעיר. הלב של איזי לא נותן לו לעזוב למרות כל הבעיות והקשיים. עכשיו הוא יישב ויחליט. בסופו של דבר ההחלטות שלו יהיו נכונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully