וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ליאו מסי החליט לעזוב את ברצלונה בסוף עונת 2020/21": כל הסיבות והדיווחים

לא בוטח בנשיא, זועם על ההדלפות נגדו, מיואש מהצוות המקצועי: בספרד טוענים ש"למסי נמאס מברצלונה". וגם: "מונדו" טוען שצ'אבי סיכם לתפקיד המאמן הבא, בפורטוגל טוענים: בארסה במו"מ עם ז'ורז'ה ז'סוס. הערכות: אומטיטי הפצוע לא ישוב העונה

אתר רשמי

ליאונל מסי החליט לסיים את הקריירה שלו בברצלונה כשהחוזה שלו במועדון מסתיים ב-30 ביוני 2021, כך דווח הלילה (בין חמישי לשישי) בספרד, בדיווח של Cadena SER שהסעיר את התקשורת המקומית במדריד ובקטלוניה. על פי הדיווח, הארגנטינאי החליט להקפיא את המשא ומתן שלו עם ראשי המועדון על חידוש חוזהו, לאור העובדה שנמאס לו מההתנהלות של הנהלת הקבוצה. ב"מונדו דפורטיבו" טוענים שההנהלה מכחישה את הדיווח, וש"היא לא יודעת על הפסקת המו"מ".

למסי הייתה אפשרות לעזוב את ברצלונה הקיץ, אבל בחר שלא לממש את האופציה, והחוזה שלו הוארך אוטומטית עד לקיץ הבא. בבארסה היו רגועים בחזית עם כוכבם הגדול, לאור השיחות בין הנשיא ברתומאו לאביו של מסי חורחה, כשהצדדים כבר החלו לגבש בסיס לחוזה עד 2023, אבל לאחרונה ל"פרעוש" נמאס.

שחקן ברצלונה, ליאונל מסי. רויטרס
מרגיש הדלפות מכוונות נגדו מכיוון ההנהלה. מסי/רויטרס

בדיווח נטעון שהסיבות של מסי היא המדיניות של ההנהלה, שלא מצליחה להקיף את השחקן בשותפים הנכונים. בקרב ההנהלה עצמה יש חילוקי דעות בנוגע למדיניות, למסי היה עימות גם עם המנהל המקצועי אריק אבידל, הוא סובל מחוסר הסכמה עם המאמן הנוכחי קיקה סטיין ואף התעמת עם עוזרו אדר סראביה, והוא זעם על חוסר ההיענות של ההנהלה להחזיר את ניימאר, בפרשה שחשפה את חוסר האמינות של ראשי המועדון והתנהלותם השנויה במחלוקת.

מעבר לזה, ב"Cadena SER" טוענים שמסי מרגיש שההנהלה "מפילה עליו" את האשמה למצב של הקבוצה, ושהדלפות מכוונות ומגמתיות מכיוון ההנהלה טוענות שהוא משפיע על בחירת ההרכב, שהוא משפיע על הבעלים, ושהוא מכריע על סוגיות מקצועיות כמו עתידם של לואיס סוארס, ארותו וידאל או אנטואן גריזמן. כמו כן נטען שהוא זעם על "המצאות" כמו זה שהוא דרש שטאטה מרטינו ימונה למאמן ב-2013/14. בנוסף נכתב שמסי לא בוטח בנשיא ברתומאו, ש"יום אחד אומר לך משהו ולמחרת אומר משהו הפוך".

עוד בוואלה!

"בסך הכול עוד נוסע": אביו של אנטואן גריזמן נגד קיקה סטיין

לכתבה המלאה
נשיא ברצלונה ז'וספ מריה ברתומאו. GettyImages
"יום אחד אומר לך משהו ולמחרת אומר משהו הפוך". ברתומאו/GettyImages

לאור העובדה שמסי כבר הצהיר שספק אם לברצלונה יש השנה את היכולת לזכות בליגת האלופות, ולנוכח זה שהקבוצה מתרחקת גם מהאליפות בספרד אחרי שריאל גברה אתמול גם על חטאפה ושמרה על פער של 4 נקודות בפסגה 5 מחזורים לסיום, מסי מרגיש שהגיע הזמן לסיים את הקריירה בקאמפ נואו.

ב-SER טוענים שמסי אומנם לא רוצה לקבוע מי יהיה המאמן או הנשיא, אבל כן רוצה לדעת את זהותם של מקבלי ההחלטות (נשיא ומאמן) לפני שיכריע על המשך דרכו. ב"אל מונדו" דווח כי צ'אבי צפוי לקבל את ההצעה של ההנהלה להפוך למאמן הבא של ברצלונה, "גם אם ההצעה תגיע מברתומאו". מנגד, בפורטוגל טוענים כי המאמן ז'ורז'ה ז'סוס הוותיק נמצא במגעים עם ברצלונה על המשרה.

סמואל אומטיטי שחקן ברצלונה. רויטרס
עוד פציעה. אומטיטי/רויטרס

אם הצרות על הדשא לא מספיקות, הרי שברצלונה התבשרה שתצטרך להסתדר במשחק הקרוב מול ויאריאל ללא סמואל אומטיטי, שנפצע בברכו. הבלם הצרפתי סובל מכאבים בברכו השמאלית, ועל פי הערכות לא ישוב לשחק העונה במסגרת הליגה.

3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully