וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד ניצחה 0:1 את חטאפה

פנדל מוצלח של סרחיו ראמוס בדקה ה-79 סידר לבלאנקוס ניצחון יקר במשחק לא טוב והגדלת הפער בפסגה לארבע נקודות

סרחיו ראמוס שחקן ריאל מדריד. רויטרס
מודריץ' מול קוקורייה/רויטרס

המחזור ה-33 בליגה הספרדית נמשך היום (חמישי) עם שלושה משחקים כשריאל מדריד שוב לא הרשימה, אבל ניצחה 0:1 את חטאפה בבית והגדילה את הפער מברצלונה לארבע נקודות. אייבר הפסידה בבית 2:0 לאוסאסונה, ריאל סוסיאדד גברה 1:2 על אספניול.

קארים בנזמה שחקן ריאל מדריד מול צ'אבי אצ'ייטה שחקן חטאפה. GettyImages
בנזמה מול אצ'ייטה/GettyImages

ריאל מדריד - חטאפה 0:1

הבלאנקוס ראו את ברצלונה מאבדת שתי נקודות מול אתלטיקו מדריד בבית והצליחו לנצל את זה כדי להגדיל את הפער ממנה לארבע נקודות בצמרת. ריאל מדריד ממש ממש לא הרשימה ואפילו הייתה נחותה מחטאפה לאורך רוב דקות המשחק, אבל כמו במשחק הקודם מול אספניול בחוץ, גם הפעם היא הצליחה להשיג את ה-0:1 הקטן הזה שמספיק לה כדי לצבור עוד שלוש נקודות ולהתקרב עוד יותר לזכייה באליפות. בדקה ה-23 ריאל מדריד הגיעה להזדמנות ראשונה: מנדי העביר מסירת רוחב יפה משמאל, ויניסיוס המשיך בנגיעה, אבל סוריה הצליח להדוף ולהציל את האורחת. הבלאנקוס הגיעו להזדמנות מסוכנת נוספת בדקה ה-36 למרות שליטה של חטאפה. סרחיו ראמוס הקפיץ יפה לרחבה, איסקו בעט מהאוויר לא מספיק טוב ושוב סוריה הדף. בדקה ה-78 הצליח דני קרבחאל לסחוט פנדל אחרי שהוכשל בבירור על ידי אוליברה. סרחיו ראמוס לקח את הפנדל ובעט פנימה את ה-0:1. לבלם הספרדי זהו שער הליגה ה-100 בקריירה (יחד עם השערים מסביליה). וזה גם הספיק בדרך לעוד שלוש נקודות.

אלכסנדר איסק שחקן ריאל סוסיאדד. GettyImages
אלכסנדר איסק חוגג/GettyImages

אייבר - אוסאסונה 2:0

המארחת ספגה הפסד שעלול לסבך אותה מאוד במאבק ההישרדות והיא עדיין עם פער של שש נקודות מהקו האדום. אוסאסונה כבר מזמן הבטיחה את ההישארות ועכשיו משפרת עמדות. רובן גרסיה כבש צמד עבור האורחת (6 ו-74).

ריאל סוסיאדד - אספניול 2:1

הקבוצה מברצלונה בדרך הבטוחה אל ליגת המשנה ורחוקה עשר נקודות מהקו האדום כשבקופה רק עוד 15. אספניול דווקא הפתיעה ועלתה ליתרון משער של דויד לופס (10), אבל וויליאן ז'וזה (56) ואלכסנדר איסק (84) סידרו למנצחת ניצחון שעוזר לה במאבק שלה על הכרטיס לליגה האירופית.

seperator

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully