וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבת של הבעלים של ולנסיה עוררה סערה: "הקבוצה שלנו, ונעשה מה שאנחנו רוצים"

בזמן שוולנסיה דועכת והאהדים זועמים, קים לים, הבת של פיטר לים, העלתה פוסט מתריס, ונאלצה למחוק אותו אחרי הביקורת. וזו לא השערורייה הראשונה שלה

אתר רשמי

קים לים, הבת של הבעלים של ולנסיה פיטר לים, עוררה היום (חמישי) סערה בספרד כשטענה שהמשפחה שלה "יכולה לעשות מה שאנחנו רוצים" עם הקבוצה, על רקע הטענות הגדולות להנהלה. הבעלים הסיגפורי של ולנסיה סופג ביקורת חריפה מהאוהדים על ההתנהלות הכאוטית, כשכרגע הקבוצה מדורגת במקום העשירי בלבד.

היום הבת של קים כתבה בעמוד האינסטגרם שלה פוסט, שבהמשך נמחק: "שוב זה קורה. כמה אוהדי ולנסיה תוקפים ומקללים את המשפחה שלי. הם לא קולטים את זה? המועדון שלנו, ואנחנו יכולים לעשות מה שאנחנו רוצים איתו, ואף אחד לא יכול להגיד כלום".

קים ופיטר לים

View this post on Instagram

Happy new year everyone! ??

A post shared by K I M L I M (@kimlimhl) on

ולנסיה פיטרה את המאמן אלברט סלאדס לפני כמה ימים אחרי ההפסד 2:0 לוויאריאל, אבל לאחר מכן הגיע עוד הפסד לאתלטיק בילבאו. ולנסיה ניצחה רק שניים מ-15 המשחקים האחרונים שלה, והודחה בשמינית גמר ליגת האלופות עם תבוסה מול אטלאנטה. לאורך כל העונה ישנה מתיחות בין האוהדים להנהלה, אחרי פיטוריו של מרסלינו גרסיה שלא הסתדר עם מקבלי ההחלטות.

אגב, זו לא פעם ראשונה שבה הבת של פיטר לים מעורבת בפרשה מעוררת מחלוקת. בעבר זמר קוריאני מפורסם, סונגרי, סיפר שבמסגרת ביקורו בסינגפור, קים סידרה לו גישה לשומרי ראש ונערות ליווי על מנת להנעים את זמנו, דבר שהיא הכחישה בתוקף. על אף שהיא גם עובדת כפרזנטורית ומוזכרת כאחת מ"ילדי האינסטגרם העשירים", היא משתתפת בלא מעט אירועי צדקה. על פי "פורבס", הונו של פיטר לים מוערך ב-2 מיליארד דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully