וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בסך הכול עוד נוסע": אביו של אנטואן גריזמן נגד קיקה סטיין

אלאן גריזמן זעם על כך שבנו נכנס רק בדקה ה-90 ב-2:2 מול אתלטיקו מדריד. מאמן ברצלונה מתעקש שהוא "מרגיש תמיכה בחדר ההלבשה", אבל תמונה אחת ייצגה את המשבר

אריאן רובן מודיע על חזרתו לכרונינגן/האתר הרשמי של כרונינגן

ברצלונה יודעת: האליפות ממשיכה להתרחק. אתמול (רביעי) בארסה איבדה עוד שתי נקודות במאבק האליפות הצמוד שלה מול ריאל מדריד, כשהסתפקה בתיקו 2:2 ביתי מול אתלטיקו מדריד. כמו במשחק מול סלטה ויגו, בארסה הוליכה פעמיים, ופעמיים ספגה שוויון. היא עלתה ליתרון משער עצמי של דייגו קוסטה, אבל מיד ספגה בפנדל. היא החזירה לעצמה את היתרון מפנדל של ליאונל מסי (50), אבל שוב ספגה שוויון מרגלי סאול מהנקודה הלבנה (62). כעת ברצלונה רחוקה נקודה בלבד מריאל שבפסגה, אבל לחניכים של זידאן יש משחק חסר, שבסיומו יוכלו להגדיל את הפער לארבע נקודות (כשלמעשה מדובר בחמש נקודות, לאור העובדה שבשוויון נקודות היתרון הולך לריאל בגלל המפגשים הישירים בין הקבוצות). ריאל תארח מחר (חמישי) את חטאפה.

שחקן ברצלונה ליאונל מסי. רויטרס
עבד קשה. מסי/רויטרס
שחקן ברצלונה, ליאונל מסי. רויטרס
כאב ראש. מסי/רויטרס

וכמובן, כמו תמיד לאחרונה, המשחק לווה בהחלטות שיפוט שנויות במחלוקת. הראשונה הייתה כששוער ברצלונה טר סטגן הדף פנדל של דייגו קוסטה, אבל מערכת ה-VAR קראה לבעיטה חוזרת, מאחר שהשוער הגרמני זינק קדימה עוד לפני הבעיטה ולא עמד על הקו. מדובר בהחלטה צודקת ללא ספק, אבל בקטלוניה ציטטו את שופט העבר איטורלדה גונזאלס, שטען כי לא נוהגים לאכוף אותה באדיקות.

בהמשך אתלטיקו קיבלה פנדל אחרי שסמדו הפיל את קראסקו ברחבה, ולטענת איטורלדה, "מבחינתי זה לא פנדל. נכון שהיה מגע, אבל כדורגל זה משחק של מגע, וה-VAR הורס את כל המגע בכדורגל. אם הם רואים משהו, הם שורקים עליו".

עוד בוואלה!

דיווח: קיקה סטיין לא ימשיך בברצלונה בעונה הבאה. צ'אבי בהיכון

לכתבה המלאה
שחקני ברצלונה מול שחקני אתלטיקו מדריד בהפסקת המים במשחק. צילום מסך, צילום מסך
חבורה מגובשת, מול קבוצה עם בעיות. ברצלונה מול אתלטיקו/צילום מסך, צילום מסך

עם זאת, גם בברצלונה יודעים שהבעיות הן עמוקות יותר. ב"מונדו דפורטיבו" ציינו את התמונה שמייצגת את המשבר בברצלונה, כשבהפסקת המים שחקני אתלטיקו התקבצו סביב המאמן דיגו סימאונה, בעוד שחקני בארסה נראו מפוזרים. זה מגיע אחרי ימים שבהם דווח על חוסר אמון בין שחקני ברצלונה למאמן קיקה סטיין, וכמובן הצילומים בהם ליאונל מסי נראה מתעלם במופגן מהעוזר אדר סראביה. "בזמן שסביב סימאונה היה מעגל מושלם", נכתב, "בבארסה נראה יותר דיכאון, כשמסי שומר מרחק מסראביה".

בסיום המאמן קיקה סטיין התעקש שלמרות המצב המדאיג והדעיכה והביקורות, "אני מאוד מרוצה מהקבוצה". לדבריו, "אני לא מרגיש מעורער כמאמן, מרגיש תמיכה מחדר ההלבשה, אני חזק מספיק כדי לדחוף את הקבוצה קדימה". סטיין נשאל האם נפגש לאחרונה עם ההנהלה ושוחח על העתיד המקצועי של הקבוצה, וענה: "אין תגובה".

אנטואן גריזמן עם שחקני ברצלונה. רויטרס
ככה מתייחסים לכוכב? גריזמן/רויטרס

ועל רקע הביקור, סטיין גם הכניס רק בתוספת הזמן את אנטואן גריזמן, הכוכב הצרפתי, שהגיע לבארסה בעסקת ענק אבל מתקשה לממש את הפוטנציאל. ריקי פוץ' היה זה שפתח בהרכב בארסה, ובמדריד כינו את הכנסתו של גריזמן כמחליף בדקה האחרונה כ"השפלה". אחיו של גריזמן, תאו, צייץ בתגובה לדקות של אחיו: "אני רוצה לבכות, ברצינות. שתי דקות...".

סטיין טוען ש"אני מעריך את גריזמן, אבל לא כולם יכולים לשחק. אולי זה לא היה הגיוני להכניס אותו רק בדקה האחרונה, אבל הוא לא נכנס לפני כן כי הקבוצה הסתדרה טוב. לא קל למצוא מקום בלי לערער את הקבוצה. אדבר עם גריזמן, אבל אני לא צריך להתנצל". מנגד, מאמן אתלטיקו דייגו סימאונה נשאל בסיום על העובדה ששחקנו לשעבר נכנס רק לדקה, עשה פרצוף מזועזע, ואמר "אין מילים".

גם אביו של החלוץ, אלאן, ביקר את ההחלטה כשכתב בחשבון האינסטגרם שלו: "כדי לבוא לידי ביטוי אתה חייב את המפתחות לרכב, ואילו אנטואן הוא בסך הכול עוד נוסע".

מנגד, מי שלא מפסיק לכבוש הוא ליאו מסי, שכבש שער 700 בקריירה, והפך לשחקן הפעיל השני בלבד שמגיע ל-700 גולים לצד כריסטיאנו רונאלדו. "אני מניח שהוא לא יכבוש עוד 700 גולים בקריירה, אבל הוא ימשיך לכבוש", אמר עליו המאמן, "עם שחקנים כאלה אתה אף פעם לא יכול לדעת מה התקרה שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully