וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כמו גברים נגד נערים": באנגליה מתמוגגים מההופעה של סיטי מול ליברפול

פודן "הגאון" הותיר את האלופה חסרת תשובות, סטרלינג: "העונה הבאה התחילה כעת". קלופ, שנזף במראיין: "סיטי מדהימה, לא היה לה משחק רע כל העונה". גווארדיולה: "שחקני ליברפול שתו הרבה בירות השבוע"

בווידאו: אוהדי ליברפול חוגגים אליפות מחוץ לאנפילד/מתוך טוויטר

בווידאו: אוהדי ליברפול חוגגים אליפות

מנצ'סטר סיטי נאלצה לערוך אמש (חמישי) מסדר כבוד באיתיחאד, שם אירחה את ליברפול. האלופה היוצאת נתנה כבוד לאלופה הנכנסת, אבל על כר הדשא זה היה סיפור אחר לגמרי: הקבוצה של פפ גווארדיולה רקדה על המגרש בדרך ל-0:4 מהדהד על המרסיסיידרס. קווין דה בראונה (25), ראחים סטרלינג (35, 66) ופיל פודן (45) כבשו, כשהאחרון הפך בגיל 20 ו-35 יום לאנגלי הצעיר ביותר מאז דניאל סטארידג' ב-2008 שכובש ומבשל באותו משחק.

"טוטאל פוטבול", חרץ שחקן העבר ופרשן BBC בהווה דיון דאבלין. "זה היה נראה כאילו סיטי אלופה עם 20 הפרש, כמו גברים נגד נערים הערב. פודן היה יוצא מהכלל. יכולת מבריקה של סיטי, לליברפול פשוט אין תשובות לגאון הזה, עתיד גדול לפניו". ילד הפלא של גווארדיולה כבש ארבעה שערי ליגה מאז חידוש הפרמיירליג - יותר מכל שחקן אחר.

חשבון הטוויטר של מנצ'סטר סיטי שלח עקיצה לליברפול אחרי המשחק כשהעלה תמונה של "ארבעת המופלאים", הכינוי של להקת הביטלס שהגיעה מליברפול.

"ליברפול היתה מבריקה כל העונה, אבל רצינו לספק משחק טוב מולם", הצטנע סטרלינג בסיום. "ידענו שאכזבנו לפרקים העונה. כעת היה לנו מבחן מול האלופה, ועברנו אותו נהדר. העונה הבאה התחילה היום, ועשינו עבודה טובה. הקבוצה הזו משתפרת ומתפתחת, אתם רואים עם כמה בגרות פיל פודן משחק. אני חושב שיש לנו שחקנים נהדרים לעתיד".

יורגן קלופ פרגן לאלופה היוצאת, וגם לקבוצה שלו: "הגישה שלנו היתה מצוינת, אבל סיטי היתה מהירה מאיתנו בכל הנוגע לחשיבה. לא היה לנו שטף במשחק, ונגד מנצ'סטר סיטי זה גורם לבעיות גדולות. לא ניצלנו את ההזדמנויות. סיטי מדהימה. ראיתי אותה העונה - לא היה לה משחק רע אחד. אם יש קבוצה שמסוגלת למחוץ אותנו ככה, זו כנראה היא. כשהיא מחוברת, קשה מאוד לשחק נגדה".

כמו כן קלופ המתוסכל נשאל האם הייתה בעיה בגישה של שחקניו אחרי החגיגות, ואמר בכעס למראיין: "זאת פעם שנייה שאתה מדבר על גישה. אני אוהב את הקבוצה שלי, ואני חושב שכבר אמרתי את זה".

פפ גווארדיולה הוסיף: "ניצחנו את האלופה, קבוצה יוצאת דופן. שיחקנו בצורה אמיצה. ניסינו לשחק כדורגל, לקחת סיכונים. שחקני ליברפול שתו הרבה בירות השבוע אבל הם הגיעו ללא שום בירה בדם, ובגלל זה אני נותן לשחקנים שלי הרבה מאוד קרדיט. קווין דה בראונה שחקן טוב מאוד, יש בו משהו מיוחד. כרגע, הוא הטוב מכולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully