וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: שון וייסמן הגיע ל-29 שערים והשווה את השיא של ערן זהבי, אבל החמיץ פנדל בתוספת הזמן

חלוץ וולפסברגר כבש צמד ב-3:3 מול הארטברג והשווה את שיא הליגיונרים, בדרך לשנה שלישית ברציפות בה מלך השערים באוסטריה הוא ישראלי, אבל פספס שלושער ושיא חדש בדקה ה-92

אתר רשמי

בווידאו: אימון ברצלונה

שון וייסמן הבטיח הערב (חמישי) כמעט סופית את זכייתו בתואר מלך שערי הליגה האוסטרית, כשהבקיע צמד במשחק החוץ הדחוי של וולפסברגר מול הארטברג והגיע ל-29 שערים. החלוץ הישראלי חיכה 24 שעות בגלל מזג האוויר שלא אפשר את קיום משחק הפלייאוף אתמול, בדקה ה-69 השווה את התוצאה וארבע דקות לסיום השלים מהפך, אבל המארחת השוותה מיד ל-3:3 והותירה את וולפסברגר במקום הרביעי שמוביל למוקדמות הליגה האירופית, כאשר וייסמן פספס הזדמנות לשלושער עם פנדל שבעט החוצה בתוספת הזמן.

ניצחון על ראפיד וינה במחזור הסיום במקביל למעידה של לאסק לינץ מול האלופה זלצבורג, יקדם את וולפסברגר למקום השלישי שמעניק כרטיס ישירות לשלב הבתים של הליגה האירופית.

שון וייסמן שחקן וולפסברגר. GettyImages
כבר נגע בשיא החדש. שון וייסמן/GettyImages

וייסמן השווה בכך את שיא הליגיונרים, אותו קבע ערן זהבי בעונה שעברה עם 29 שערים במדי גוואנגז'ו R&F הסינית. בליגה האוסטרית הוא מקדים את פאטסון דאקה בחמישה שערים לפני מחזור הסיום, ויהיה מלך השערים הישראלי השלישי ברציפות בליגה האוסטרית, אחרי שמונס דאבור עשה את זה עם זלצבורג פעמיים (22 שערים ב-2017/18 ו-20 שערים בעונה שעברה). לפניו, אגב, היה עוד אקס ליגת העל: לארי קאיודה שעבר ממכבי נתניה לאוסטריה וינה וכבש במדיה 17 שערים בעונת 2016/17.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully