וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 2.7: התפרסמו בטעות תמונות של לירוי סאנה במדי באיירן מינכן

באתר של הבווארים בערבית הועלו תמונות עוד לפני ההודעה הרשמית והקבוצה התנצלה בפני סיטי. פאולו סוזה עוזב את בורדו

אתר רשמי

העברות

* תמונות של לירוי סאנה במדי באיירן מינכן התפרסמו, ככל הנראה בטעות, באתר של הקבוצה בערבית, עוד לפני ההודעה הרשמית על צירופו. במועדון מיהרו למחוק אותן, אבל הן כמובן כבר דלפו לרשת. בעקבות פרסום התמונות, באיירן מינכן התנצלה בפני מנצ'סטר סיטי.

* עוד עסקה גדולה הושלמה עוד לפני סיום הליגות: ריאל מדריד הודיעה היום (חמישי) כי מכרה את אשרף חכימי בן ה-22 לאינטר תמורת 40 מיליון יורו (אפשרות ל-5 מיליון נוספים על סעיפים שונים). המגן הימני המרוקני כיכב בשנתיים האחרונות כמושאל בבורוסיה דורטמונד, וכעת מצטרף לסגל של אנטוניו קונטה עם חוזה עד 2025 ושכר שנתי של 5 מיליון יורו. לידיעה המלאה

* סטפי מאבידידי, החלוץ האנגלי בן ה-22 שהיה שייך ליובנטוס וכבש העונה שמונה שערים כמושאל בדיז'ון, נשאר בליגה הצרפתית לאחר שנרכש על ידי מונפלייה ב-6.3 מיליון יורו וחתם על חוזה ארוך טווח.

* לוריין, העולה החדשה לליגה הצרפתית הבכירה, הציגה רכש שלישי לקיץ זה: קונטן בואגר, קשר טולוז בן ה-23 שחתם על חוזה עד 2024 והוצג בסרטון נחמד בטוויטר (מצורף למטה). היורדת קיבלה עבורו כ-2 מיליון יורו.

* לאנס, עוד קבוצה שחזרה לליג 1 בצרפת, רכשה את המגן השמאלי פקונדו מדינה תמורת 3.5 מיליון יורו, כאשר 65 אחוזים מהתשלום יועברו לטאז'רס ו-35 אחוזים לריבר פלייט. הארגנטינאי בן ה-21 חתם לחמש שנים.

* אברטון החתימה את המגן השמאלי נילס אנקונקו בן ה-19, שהעדיף חוזה לשלוש שנים אצלה על פני חוזה מקצועני ראשון במארסיי בה גדל.

לירוי סאנה שחקן באיירן מינכן. אתר באיירן מינכן, אתר רשמי
סאנה עם המדים החדשים/אתר רשמי, אתר באיירן מינכן
לירוי סאנה שחקן באיירן מינכן עם אוליבר קאן, חסן סליהאמידז'יץ', קרל היינץ רומניגה. אתר באיירן מינכן, אתר רשמי
סאנה עם קאן, רומניגה וסליהאמידז'יץ'/אתר רשמי, אתר באיירן מינכן
לירוי סאנה שחקן באיירן מינכן. אתר באיירן מינכן, אתר רשמי
סאנה חותם על החוזה/אתר רשמי, אתר באיירן מינכן
לירוי סאנה שחקן באיירן מינכן. אתר באיירן מינכן, אתר רשמי
פורסם בטעות. סאנה/אתר רשמי, אתר באיירן מינכן

שמועות

* לפי דיווחים בצרפת, פאולו סוזה הודיע לשחקני בורדו על עזיבת הקבוצה. מאמן מכבי תל אביב לשעבר הוזכר כמועמד לבנפיקה.

* ארקדיוש מיליק נמצא על הכוונת של יובנטוס ואתלטיקו מדריד. נאפולי עשויה לדרוש מהקולצ'ונרוס את תומאס פארטיי עבורו. לפי "דיילי אקספרס", ארסנל מביעה עניין רב בקשר הגנאי.

* ב"גארדיאן" טוענים שדויד אלאבה הוא אחד השחקנים שפפ גווארדיולה מתיימר להביא למנצ'סטר סיטי כחלק מהבנייה מחדש של המועדון. האוסטרי המצוין, ששיחק אצל פפ בבאיירן מינכן, הפך להיות בלם בבאיירן מינכן ופפ בונה עליו כקיצוני שמאלי במקום לירוי סאנה שעושה את הדרך ההפוכה וצפוי להיות מוכרז היום כשחקן באיירן.

* בתקשורת הצרפתית מדווחים שארסנל מקווה שדויד לואיז ינסה לשכנע את טיאגו סילבה בלמה של פריס סן ז'רמן להצטרף לקבוצה בעונה הבאה.

* ב"דיילי אקספרס" טוענים שארסנל ואינטר ינסו לנצל את מצבו השברירי של אנטואן גריזמן בברצלונה וינסו לעשות מהלך להחתימו.

* ר.ב לייפציג הגיעה לסיכום עם רומא כדי לשמור על פטריק שיק למשחקים בליגת האלופות. לייפציג, שלא תהנה משירותיו של טימו ורנר שיעזוב לצ'לסי, תנסה להגיע לסיכום על רכישתו של הצ'כי.

פפ גווארדיולה מאמן באיירן מינכן (שמאל) עם דייויד אלאבה. רויטרס
יתאחדו בסיטי? אלאבה ופפ/רויטרס

* ב"אולה" הארגנטינאי מדווחים שקרלוס טבס שוקל לפרוש הקיץ מכדורגל. זאת למרות שלחלוץ בן ה-36 יש הצעה לעונה נוספת מבוקה ג'וניורס.

* בתקשורת הספרדית מדווחים שבשיקטאש במו"מ מתקדם עם סנטי קאסורלה, הקשר המתקאמבק הוותיק (35) שמסיים את חוזהו בוויאריאל בתום העונה.

* ב"דה אתלטיק" מדווחים שארסנל הגבירה את התעניינותה בתומאס פארטיי, קשרה הגנאי של אתלטיקו מדריד. על פי הדיווח התותחנים שוקלים להפעיל את סעיף השחרור של הקשר שעומד על 50 מיליון יורו.

* מונאקו מביעה עניין בסרז' אורייה, המגן החוף השנהבי של טוטנהאם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully