וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטר החתימה את אשרף חכימי מריאל מדריד תמורת 40 מיליון יורו

האיטלקים, שיוסיפו גם 5 מיליון יורו בבונוסים, הפכו את המגן המרוקאי בן ה-21 לשחקן ההגנה היקר בתולדות המועדון. ריאל לא הצליחה להוסיף סעיף קנייה בחזרה

אתר רשמי

בווידאו: באסקוניה חוגגת אליפות בספרד

העסקה הושלמה: ריאל מדריד הודיעה היום (חמישי) רשמית כי אשרף חכימי נמכר לאינטר, כשעל פי הדיווחים האיטלקים משלמים על המגן 40 מיליון יורו, ועוד 5 מיליון יורו בבונוסים. חכימי בן ה-21 חתם עד 2025. על אף ההערכות שלריאל תהיה אפשרות לרכוש אותו בחזרה במהלך חמש השנים הללו - לא דווח כי הצליחה לכלול בעסקה סעיף של קנייה בחזרה, כפי שעשתה בעבר. הוא צפוי להרוויח כ-5 מיליון יורו בעונה, אחרי שהפך לשחקן ההגנה היקר בתולדות אינטר. "אשרף חכימי רשמית שחקן אינטר", נכתב באתר המועדון, "המרוקאי, שנולד ב-1998, חתם במועדון על חוזה עד ה-30 ביוני 2025".

חכימי, שגדל בשכונה קשה בפרבר הדרומי חטאפה, בן למהגרים ממרוקו שמנהלים עד היום דוכן בשוק המקומי, הצטרף לאקדמיה של ריאל עוד בגיל שבע. הוא השתלב היטב בקבוצה ששל זידאן ב-2017/18, אבל הצרפתי עזב, והוא הגיע לדורטמונד בהשאלה לשנתיים מריאל מדריד בקיץ 2018.

העונה הראשונה שלו בגרמניה היתה מצוינת, הוא כבש כבר במשחק הבכורה בבונדסליגה, ואת ההצגה המרהיבה ביותר סיפק עם שלושה בישולים ב"דרבי פרטי" מול אתלטיקו מדריד שהסתיים ב-0:4. השנה השנייה שלו הייתה טובה אף יותר, וריאל רצתה להחזירו, אבל לאור המעמד היציב של דני קרבאחל כמגנה הימני של הבלאנקוס, הוא העדיף לעבור לקבוצה שבה יוכל לשחק יותר בקביעות. לחכימי יש 28 הופעות בנבחרת מרוקו. הוא כבש 12 שערים ובישל 17 פעמים ב-72 ההופעות שלו בדורטמונד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully