וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האסיפה הקשה של יוסי אבוקסיס: "שחקנים כאן קיבלו הזדמנויות ואכזבו אותי"

2.7.2020 / 17:50

שחקני הפועל באר שבע העידו כי המאמן היה מאוד טעון: "זה מה שאנחנו מראים מול הילדים של הפועל תל אביב? אני מאוכזב מהגישה". טרנר נרשם כאצטדיון הביתי, טדי ישמש כגיבוי בעת הצורך

באדיבות האתר הרשמי של מכבי חיפה

בווידאו: מרקו בלבול אחרי הדרבי החיפאי

אסיפה קשה הבוקר (חמישי) בהפועל באר שבע אחרי ההפסד של הקבוצה שלשום להפועל תל אביב שמצטרף לפלייאוף רע מאוד ונטול ניצחונות עד כה. שחקנים בקבוצה העידו כי המאמן יוסי אבוקסיס היה מאוד טעון וכעוס, ודיבר בצורה מאוד חריפה.

"אני לא מתבייש לומר שאכזבתם אותי מאוד", אמר המאמן. "שחקנים קיבלו הזדמנויות ואכזבו אותי. הלכנו לפלייאוף הזה במטרה לעשות רוטציות ולשמור על שחקנים וידעתם שאני נותן לכל אחד צ'אנס להוכיח את עצמו כי יש לנו תכף גמר גביע. אבל אז אנחנו באים למשחק מול הפועל תל אביב והם מציבים ילדים בהרכב וזה מה שאנחנו מראים מנגד? אני אומר הכול בפנים, אני מאוד התאכזבתי מהגישה של חלק מהשחקנים כאן וציפיתי להרבה יותר".

אבוקסיס צפוי להעלות בשבת מול הפועל חיפה את ההרכב החזק ביותר שיעמוד לרשותו, למעט מיגל ויטור המוצהב. אוהד לויטה צפוי לחזור אל בין הקורות. ז'וזואה, אלטון אקולטסה ובן שהר יפתחו יחד בהתקפה.

בן שהר הפועל באר שבע עם ז'וזואה. דני מרון
יפתחו יחד. ז'וזואה עם בן שהר/דני מרון

בינתיים רשמה הפועל באר שבע את אצטדיון טרנר כמגרשה הביתי לעונת 2020/21. אם היא שוב תידרש להעתיק את משחקיה לאצטדיון חלופי, כפי שקרה בפלייאוף עם העברת המשחקים לאשדוד בגלל בעיות הגג, אזי משחקי הבית ייערכו באצטדיון טדי ביקושלים. בקרוב תמסור עיריית באר שבע את ממצאי בדיקתה בנושא האצטדיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully