וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי יחיאל מונה למנכ"ל הפועל פתח תקוה: "מבין את הפוטנציאל שקיים במועדון"

שחקן העבר של הקבוצה יחליף בתפקיד את רועי אלרום וינסה לסייע לה לחזור לליגת העל: "שמח לחזור למועדון שנתן לי את ההזדמנות הראשונה כשחקן"

מינוי מעניין בהפועל פתח תקוה: אבי יחיאל, בלם העבר של הקבוצה, מונה לתפקיד מנכ"ל המועדון. זאת לאחר שדירקטוריון המועדון, בתמיכת הוועד המנהל, אישר את המלצת ועדת האיתור לאחר שמצא את יחיאל כמועמד המתאים ביותר לניהול המועדון.

אבי יחיאל הפועל פתח תקוה. הפועל פתח תקוה, אתר רשמי
חוזר להפועל פתח תקוה כמנכ"ל. אבי יחיאל/אתר רשמי, הפועל פתח תקוה

יחיאל, ששיחק במועדון בין השנים 1997-2005 ורשם גם ארבע הופעות במדי נבחרת ישראל, יחליף בתפקיד את רועי אלרום שהתפטר בשבוע שעבר מתפקידו. בשנים האחרונות הוא מילא תפקידי ניהול בכירים בחברת WeWork בניו יורק. הוא יעבוד בשיתוף פעולה עם מסאי דגו המאמן וניב טל המנהל המקצועי, ששיתף בעבר פעולה עם יחיאל כשחקן בקבוצה.

מהקבוצה נמסר בתגובה למינוי: "אנו משוכנעים שלאבי יש את כל הכישורים והתכונות הדרושות להובלת המועדון להישגים ולהצלחות, כיאה למועדון איכותי וייחודי שראוי להיות בקדמת הבמה של הכדורגל הישראלי".

אבי יחיאל מסר לאחר החתימה: "אני שמח לחזור למועדון שנתן לי את ההזדמנות הראשונה כשחקן. ולחזור לכדורגל הישראלי. אני מבין את האתגר והפוטנציאל הגדול שקיים במועדון. מאמין שבעבודת צוות ושיתוף פעולה אפשר להגיע להשגים מצוינים."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully