וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצות ליגת העל מבטלות מחנות אימונים באירופה, ומחפשות אלטרנטיבות

2.7.2020 / 15:30

הקורונה תמנע את מחנות הקיץ המסורתיים, ולצד קבוצות שיוותרו על קיומם אחרות מנסות למצוא יעדים חלופיים בישראל. עוד מהשפעות השמיים הסגורים: "כל המלונות באילת יהיו מלאים בכדורגלנים"

שחקני מכבי תל אביב חוגגים בחדר ההלבשה/מתוך האינסטגרם של דן גלזר

בווידאו: חגיגות האליפות של שחקני מכבי תל אביב

קבוצות ליגת העל בכדורגל מבטלות את מחנות האימונים שתוכננו לאירופה ומחפשות בימים האחרונים דרכים כדי לקיים כאלה בישראל. מאז החזרה לפעילות בפלייאוף, קבעו במרבית הקבוצות מחנות אימונים באירופה לאמצע חודש יולי. לפני כחודש עוד היתה אופטימיות שהשמיים ייפתחו בחודש יולי ושניתן יהיה לטוס לחו"ל. אלא שהמציאות טופחת על פני כולם ובקבוצות בליגת העל מבינים שיצטרכו לחשב מסלול מחדש והחל מאתמול (רביעי) נרשמת נהירה לכיוון מקומות בהם ניתן יהיה לקיים בארץ מחנות אימונים.

מאחר שאין יותר מדי אופציות, הקבוצות מנסות לסגור מגרשים עם תאורה ובית מלון בקרבת מקום. כך למשל מבוקש מגרש כדורגל באזור עמק חפר עם אופציית לינה בנתניה או מגרש כדורגל בנהריה עם אופציית לינה בעיר. "הסיפור לא פשוט וכולם נמצאים באותה הבעיה, אבל המאמנים רוצים שתהיה להם האופציה למחנה אימונים אפילו מקוצר ולכן בודקים מה ניתן לעשות", אמר מנכ"ל של אחת הקבוצות.

אבל יש גם קבוצות שיעדיפו לבטל את מחנה האימונים ולתת פשוט מנוחה לשחקנים. מנכ"ל הפועל באר שבע אסי רחמים אמר השבוע: "יש לנו עוד את גמר הגביע ואחרי שבועיים כבר צריך להתאמן כי יש לו"ז לגביע הטוטו ואולי אלוף האלופים, אם נזכה בגביע המדינה. אני לא רואה איך אפשר בכלל לקיים מחנה אימונים. השחקנים גם צריכים מנוחה אחרי הפלייאוף הזה".

שחקני מכבי חיפה באימון. מכבי חיפה, אתר רשמי
הקבוצות יסתפקו במחנות בישראל. שחקני מכבי חיפה מתאמנים/אתר רשמי, מכבי חיפה

עוד עניין של פגרה ולא פחות חשוב, הוא החופשה ששחקני הכדורגל מחכים לה לאורך כל העונה. החופשה שנגרמה בשל הקורונה לא איפשרה לשחקנים לנקות את הראש ואת היעדים האקזוטיים ברחבי העולם, תחליף בעיקר העיר אילת. החל ממחר, כשמשחקי הפלייאוף התחתון יסתיימו הערב, יירדו עשרות כדורגלנים לאילת. בשבוע הבא יצטרפו אליהם השחקנים מהפלייאוף העליון.

"אתה יודע כמה זמן לא הייתי באילת?", שאל הבוקר מאמן בכיר בליגת העל. "אולי עשר שנים לא ביקרתי עם אשתי והילדים. כל החופשות היו בחו"ל, אבל עכשיו הזמנתי חופשה קצרה למלון באילת וזה מזכיר לי את הימים שהייתי שחקן בשנות ה-90 והיינו יורדים לאילת כי מי בכלל טס אז לחו"ל בפגרה? ממה שאני מבין, כל המלונות באילת יהיו מלאים בכדורגלנים". אבל יש גם שחקנים שהעדיפו לעשות את החופשה שלהם במקומות יותר שקטים בצפון, או פשוט להישאר בבית מחשש להידבק בקורונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully