וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה חוגגת: "ההישג הגדול של העונה - החזרת ההגמוניה העירונית"

2.7.2020 / 8:19

הירוקים מציינים עונה נטולת הפסדים בדרבי ומחמיאים לבלבול: "אפשר להבין למה הוא אמר שאנחנו משחקים את הכדורגל הכי יפה בארץ". סלליך יקבל הצעה להארכת חוזה, בכר יבקש מעוואד להישאר?

באדיבות האתר הרשמי של מכבי חיפה

עיקרי הדברים

- במכבי חיפה בטוחים אחרי הדרבי: ההישג הגדול של העונה - השבת ההגמוניה העירונית

- מחמאות למרקו בלבול: "אפשר להבין למה אמר שאנחנו משחקים את הכדורגל היפה בארץ"

- סינטאיהו סלליך שמצטיין בתקופה האחרונה יקבל בקרוב הצעה להארכת החוזה

- בקבוצה מעריכים: אם ברק בכר ימונה, הוא יבקש ממוחמד עוואד להישאר

seperator

שחקני מכבי חיפה סגרו אמש (רביעי) עונה ללא הפסדים בדרבי ושמו חותמת על העונה הטובה עם ניצחון 1:4 גדול על הפועל חיפה. בחדרי ההלבשה שרו השחקנים: "למה אין בחיפה הפועל?", וחגגו עוד משחק חד צדדי בקרב על היוקרה בבירת הכרמל. "עשינו הרבה דברים גדולים השנה, והעיקרי שבהם הוא שהחזרנו את ההגמוניה הירוקה לעיר", אמרו בקבוצה. "אחרי הרבה שנים של שליטה של הפועל בדרבים, שלטנו בכל המשחקים והיינו עדיפים בהרבה".

בקבוצה החמיאו למרקו בלבול ששוב הרים את עצמו ואת הקבוצה מסיטואציה לא פשוטה, כשהוא מודע לכך שהסיכויים שיישאר בעונה הבאה קלושים. "צחקו על מרקו כשהוא אמר שאנחנו משחקים את הכדורגל הכי יפה בארץ, אבל שאתה כובש כל כך הרבה פעמים רביעיות וגם חמישייה, אפשר להבין למה הוא אמר את זה", טען שחקן בכיר בקבוצה.

בלבול אמנם לא צפוי להמשיך, אבל בקבוצה משוכנעים שבניגוד לכל המאמנים שעברו במועדון בשנים האחרונות, הוא הצליח לבנות בסיס חזק שממנו ניתן יהיה לעשות קפיצת מדרגה ולזכות באליפות.

עוד בוואלה!

ליגת העל: מכבי חיפה הביסה את הפועל חיפה 1:4 בדרבי

לכתבה המלאה
מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה. לילך וייס רוזנברג
והכדורגל, איזה כדורגל. מרקו בלבול/לילך וייס רוזנברג

המחליף המיועד ברק בכר עדיין במשא ומתן עם אלונה ואלי ברקת בנוגע לפיצוי מהפועל באר שבע, שיאפשר את הגעתו למכבי חיפה. בחיפה לא רוצים לחכות יותר ומנסים למנות את בכר רשמית בשבוע הקרוב. אם תתרחש תפנית דרמטית והמגעים לא יצלחו, הקבוצה תפנה למאמן זר.

מי שזכו אתמול למחמאות גדולות היו ניקיטה רוקאביציה וסינטאיהו סלליך, שניים שעתידם עדיין לא ברור לחלוטין. בשלב זה לא הוגשה הצעה רשמית על רוקאביציה מסין, אך בחיפה מודעים לכך שלפני משבר הקורונה החלוץ החזיק בהצעה משם. אם תגיע הצעה כזו, בחיפה ידרשו סכום גבוה בתמורה לשחרורו. סלליך יקבל בקרוב פניה רשמית בניסיון לסכם על חוזה חדש.

גם מוחמד עוואד קיבל שבחים רבים, ובמועדון יש תחזיות אופטימיות לגביו. בחיפה מעריכים שאם ברק בכר ימונה למאמן, הוא יבקש ממנו להישאר. עוואד מחזיק בחוזה לעונה נוספת אך מסרב להאריכו. אם החלוץ ימשיך לסרב, הוא יימכר לחו"ל. קבוצות בהולנד וגם באוסטריה כבר מעוניינות בו.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully