וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המכשול של חוגג? בבית"ר מעריכים: רוני לוי לא יסכים לפיצוי חלקי

2.7.2020 / 6:45

הבעלים לא מעוניין להשאיר את המאמן, שפגוע מהיחס כלפיו ועלול להערים קשיים לפני שיתיר את חוזהו. חשש לקרע אצל גרסיה, שחקנים על פערי הרמות ממכבי תל אביב: "את מה שיש להם על הספסל לנו אין בהרכב"

באדיבות האתר הרשמי של מכבי חיפה

בווידאו: מרקו בלבול מנתח את ה-1:4 של מכבי חיפה בדרבי

עיקרי הדברים

- למרות ההבטחה המעשית של הכרטיס לאירופה, בבית"ר טוענים: "הפלייאוף - סבל מתמשך"

- סוגיית רוני לוי: חוגג נחוש למנות מאמן חדש, המאמן הנוכחי לא יסכים לקבל פיצוי חלקי

- חשש לקרע או מתיחה חזקה אצל ליוואי גרסיה, שבכל מקרה לא צפוי לחזור לשחק העונה

- שחקנים על פערי הרמות ממכבי תל אביב: "את מה שיש להם על הספסל לנו אין בהרכב"

seperator

בית"ר ירושלים אמנם הבטיחה אמש (רביעי) מעשית את המקום השלישי והכרטיס לאירופה, אך לאחר ההפסד 1:0 למכבי תל אביב שסגר תשעה משחקים רצופים ללא ניצחון בכל המסגרות, אף אחד במועדון לא מתלהב מההישג. אם כבר, ההפך הוא הנכון. גורם במועדון הגדיר זאת אתמול: "זה סבל מתמשך, רק שיסתיים כבר".

סוגיית רוני לוי תמשיך להעסיק את המועדון בתקופה הקרובה. משה חוגג לא מעוניין להמשיך עם המאמן אך נושא הפיצויים עשוי להוות מכשול. בבית"ר משוכנעים כי יוסי בניון ישוחח עם לוי ויצליח לשכנע אותו להגיע לפיצוי של שתיים או שלוש משכורות בתמורה להתרת ההסכם לעונה נוספת, אך הסיכוי לכך קלוש ולוי ידרוש את מלוא שכרו כל עוד לא ימצא קבוצה חדשה.

למרות שיוסי בניון היה רוצה לראות את לוי ממשיך, הסיטואציה בין הבעלים למאמן בלתי ניתנת לגישור. מאחורי הקלעים הבעלים לא מפסיק להביע ביקורת על תפקודה של הקבוצה וגם "נדלק" מכל אמירה של המאמן לאחר המשחקים, כולל אתמול. לוי רוצה לסיים את העונה ולחכות להתפתחויות. הוא שותק כבר תקופה ארוכה, אך מאחורי הקלעים הוא פגוע מהיחס כלפיו ומהדיבורים מאחורי גבו, ובמצב הנוכחי קשה לראות אותו בא לקראת בית"ר בנושא הפיצויים.

עוד בוואלה!

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה את בית"ר ירושלים 0:1

לכתבה המלאה
מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי. דני מרון
חוגג ממשיך לבקר אותו, ומאחורי הקלעים הוא כבר פגוע. רוני לוי/דני מרון

בקבוצה עוקבים מקרוב גם אחר מצבו של ליוואי גרסיה, שנפצע אתמול והוחלף במחצית הראשונה. הוא יעבור צילום, וההערכה הראשונית היא שהוא סובל ממתיחה חזקה או קרע קטן. בכל מקרה הקשר מטרינידד וטובגו סיים את העונה, ובבית"ר מעוניינים למכור אותו כבר בתקופה הקרובה. גרסיה היה מתוסכל לאחר הפציעה ואמר כי הוא מקווה שלא מדובר בקרע.

שחקנים בקבוצה אמרו על המשחק: "את מה שיש למכבי תל אביב על הספסל לנו אין בהרכב. שכטר, יונתן כהן וריקן עולים שם מהספסל, זה לא כוחות. זה מה שנתן להם את הניצחון".

בשבת תפגוש בית"ר את הפועל תל אביב, ובמועדון חוששים שאוהדים יגיעו למתחם האימונים בבית וגן באימון המסכם בשישי במטרה למחות על מצבה של הקבוצה. לכן ייתכן שהאימון יתקיים באצטדיון טדי או באצטדיון אחר באיזור המרכז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully