וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הניפה את הצלחת, איביץ' מודה "לשני השחקנים שלא איתנו"

2.7.2020 / 0:52

הצהובים חגגו אליפות מספר 23 בתום ה-0:1 על בית"ר ירושלים, מאמן הצהובים הודה לשחקנים המושעים בשל פרשת הקטינות. דן גלזר קיבל את פרס שחקן העונה. וגם: התגובה המסתורית של שוינפלד

אתר רשמי

בווידאו: מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי

במכבי תל אביב חגגו הערב (רביעי) על כר הדשא לאחר שהצהובים רשמו 0:1 על בית"ר ירושלים, במשחק חלש. מאמן הקבוצה ולאדן איביץ' עלה בהרכב שכלל מחליפים, כולל השוער היווני אנדראס יאניוטיס, ולמרות משחק נטול אירועים הצליחה המארחת לשמור על מאזן נקי מהפסדים העונה בליגה. יונתן כהן (74) כבש את השער היחיד במשחק בבעיטה חכמה לפינה של איתמר ניצן.

בתוך כל חגיגות האליפות של מכבי תל אביב, תגובה תמימה לכאורה של החלוץ ארון שוינפלד ברשת החברתית משכה את העין והעלתה ספקולציה, האם וידאר קיארטנסון חוזר למכבי תל אביב? בפוסט האינסטגרם שפורסם בעמוד של הקבוצה כתב ארון שוינפלד, שפתח את העונה כשחקן הצהובים, כי "וידאר (קיארטנסון) אמר לי שהוא חוזר". לא ברור עדיין אם שוינפלד כתב את הפוסט בבדיחות הדעת, מאחר שקיארטנסון לבש את החולצה מספר 24, או שמא הוא יודע משהו שאנחנו לא. קיארטנסון ששייך לרוסטוב, משחק כרגע כמושאל במלטיאספור הטורקית. יש לציין שיש לאיסלנדי חוזה עד סיום הליגה הטורקית בסוף החודש, ואז הוא חוזר לרוסטוב עם חוזה עד 2022, או שייצא לעוד השאלה או התרת חוזה.

התגובה של ארון שוינפלד לגבי וידאר קיארטנסון. צילום מסך, צילום מסך
נכתב בבדיחות הדעת? התגובה של שוינפלד על הפוסט של מכבי תל אביב/צילום מסך, צילום מסך

בסיום המשחק הניפו שחקני מכבי תל אביב את צלחת האליפות לעונת 2019/20. שיקופית לכבודו של בעלי הקבוצה מיץ' גולדהאר, שלא יכול היה להגיע הערב, הוקרנה לפני טקס הנפת הצלחת. דן גלזר שנבחר לשחקן העונה, עלה לקבל את הפרס. במהלך הטקס הודו במועדון לשחקנים שהתחילו את העונה במועדון אך לא סיימו אותה: צי'קו אופואדו, אלירן עטר וארון שוינפלד.

שחקן מכבי תל אביב דן גלזר עם תואר שחקן העונה. דני מרון
קיבל את פרס שחקן העונה בתום המשחק. דן גלזר/דני מרון

שחקני הקבוצה עלו ונעמדו כל אחד מאחורי פודיום בו הונחה צלחת הנושאת את שמו, כשהיעדר הקהל לא מנע מהצהובים לחגוג ולשיר על רקע שירי האוהדים שהושמעו במערכת הכריזה של בלומפילד. מאמן הקבוצה ולאדן איביץ' עלה אחרון, עם חיוך רחב וצעיף מכבי תל אביב על צווארו. קפטן הקבוצה שרן ייני קרא לאיתן טיבי והשניים הניפו יחד את צלחת האליפות לעונת 2019/20.

מאמן הצהובים ולאדן איביץ' התייחס בחגיגות האליפות נטולות הקהל: "האוהדים שלנו יודעים כמה הם חשובים לנו. המצב הזה לא טוב לאף אחד, אבל אני בטוח שהם חוגגים ברחבי ישראל את האליפות ואני מקדיש את ההישג להם". על המשחק הערב: "במחצית הראשונה הייתה לנו בעיה מבחינת ארגון המשחק, אבל החזקנו בכדור. השחקנים ששיחקו היום לא שיחקו במשך רוב העונה ואני גאה בהופעה שלהם. בית"ר שיחקה כדורגל טוב במחצית הראשונה וצריך לתת להם ולמאמן שלהם קרדיט על כך. לא שמרתי שחקנים למשחק נגד מכבי חיפה, לא חשבתי על זה".

על השחקנים המעורבים בפרשת הקטינות: "אני רוצה לתת קרדיט לאותם שני שחקנים על האליפות. הם נלחמו איתנו כל העונה, והגיעו לכל משחק וכל אימון. הם עבדו קשה. יש עוד שחקנים שלא נמצאים פה, כמו צ'יקו אפואדו שלא יכול היה להגיע ארצה מניגריה". על העונה הבאה: "אני לא רוצה להתייחס עכשיו לעונה הבאה, יש לנו משחק עוד 6 ימים. אנחנו צריכים לחגוג עכשיו את האליפות ולהנות. לגביי - אני צריך עוד לדבר עם הבעלים ונראה מה יהיה".

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ'. דני מרון
מקדיש את האליפות לאוהדים. ולאדן איביץ'/דני מרון

קפטן הצהובים שרן ייני: "כל התקופה הזאת מוזרה אבל יש בזה משהו יפה. היה טקס לא רע. היתה לי עונה קצת מוזרה אבל הקורונה קצת טרפה את הקלפים ושיחקתי במאני טיים. גם לא הייתי משחק הייתי מרגיש חלק. חוזה עדיין אין לי לעונה הבאה אבל אני מניח שיהיה בסדר". על שני השחקנים הנעדרים: "יש הרבה שחקנים שלא נמצאים, יש להם חלק חשוב במה שעברנו העונה". על איביץ': "אנחנו מאוד אוהבים אותו, הוא תמיד בוחר את השחקנים המתאימים. הסטנדרטים שלו גבוהים ברמות שאתם לא מאמינים, אבל אנחנו מגיבים לזה טוב והחיבור בינינו מעולה".

יונתן כהן: "זו היתה עונה טובה שלי אבל אני מסוגל ליותר. אין ספק שמכבי הזו שונה משנה שעברה, באנו חזקים לכל משחק, בגלל סטירת הלחי שקיבלנו בתחילת העונה באירופה. כשמדברים רק על ההגנה זה מתחיל עוד מההתקפה, התקשו לתת לנו גולים ולספוג 8 שערים זה משהו בלתי רגיל. בכל שנה השתפרתי, אני שמח שהגעתי לשלב שאני שחקן משמעותי באליפות. אין ספק שהחלום הוא תמיד לצאת לאירופה ולהגשים את חלומות הילדות, אבל כרגע אני שמח לחגוג את האליפות בבית שלי. אני מקדיש אותה לכל האוהדים שבבית".

על שני השחקנים החשודים בפרשת הקטינות: "אנחנו אוהבים אותם, מתגעגעים אליהם ומקווים שזה ייגמר בקרוב ושיוכלו לחזור אלינו".

שרן ייני איתן טיבי מכבי תל אביב. דני מרון
שרן ייני ואיתן טיבי ברגע הנפת הצלחת/דני מרון
שחקני מכבי תל אביב עם צלחת האליפות. דני מרון
שחקני האלופה חוגגים/דני מרון
שחקני מכבי תל אביב עם צלחת האליפות. דני מרון
שחקני מכבי תל אביב עם צלחת האליפות/דני מרון

מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי בירך את האלופה הנכנסת: "ברכות למכבי תל אביב על הישג מדהים, היא עשתה עונה נפלאה ומגיעה לה שאפו גדול. היינו במשחק די בסדר והגיע לנו יותר. מגיעה מילה טובה לשחקנים שנתנו הכול בימים עמוסים. אני חושב שהתוצאה קצת מאכזבת. אני לא מעוניין לדבר על העונה הבאה ומה יהיה איתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully