וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה - סקציה נס ציונה: אנשי נס ציונה יתארחו במלון חלופי בטבריה

המלון בכפר בלום סירב לקבל את אנשי הקבוצה בשל חשיפת בנו של מאמן הכושר לחולה קורונה. מלון בטבריה נרתם לעזרת הכתומים, שישהו באגף מרוחק מעובדי המלון. מתח שיא במארחת לקראת משחק ההישרדות: "אם נרד זו תהיה מכה קשה". עאבד ופוסטר בספק

מחזור 33הסתיים02/07/2020
עירוני קרית שמונה
  • חליחל (50)
0:1
    סקציה נס ציונה
    צילום: דוברות סקציה נס ציונה

    בווידאו: רז שטיין לאחר ניצחונה של סקציה נס ציונה על הפועל כפר סבא

    עירוני קרית שמונה

    בעירוני קרית שמונה סיימו את ההכנות למשחק על כל הקופה מול סקציה נס ציונה. "זה לא קרב על עונה שלמה, זה קרב על עתיד המועדון", טען שחקן בקבוצה. "אם נרד ליגה זו תהיה מכה קשה למועדון החשוב הזה". בקבוצה מנסים להכשיר את מאליק פוסטר ואחמד עאבד. אם מוחמד שכר יהיה כשיר, יפתח קובי רפואה עם שלושה בלמים.


    קובי רפואה אמר לקראת המשחק הגורלי: "נכון שהתוצאות האחרונות לא היטיבו עימנו וזה מה שהביא אותנו למצב הזה. עדיין, אנחנו תלויים בעצמנו. אני יודע מאיזה חומר קורצו השחקנים כאן והחומר הזה ישאיר את הקבוצה בזאת בליגה ואף יוביל אותה בשנים הבאות קדימה" .

    קובי רפואה מאמן עירוני קרית שמונה. דני מרון
    אופטימי למרות הכל. רפואה/דני מרון

    סקציה נס ציונה

    יממה לפני המשחק המכריע על ההישרדות, בו תתארח אצל עירוני קרית שמונה למשחק בו כל תוצאה פרט להפסד תשאיר אותה בליגת העל (חמישי, 20:15, ספורט 3), התבשרה הבוקר (רביעי) סקציה נס ציונה שכפיר אלפונטה ייאלץ להיכנס לבידוד. אחד מעוזרי המאמן של הקבוצה, המשמש גם כסקאוט, התבקש על ידי הנהלת המועדון להיכנס לבידוד עקב חשיפת בנו לחולה קורונה מאומת. מהקבוצה נמסר שאלפונטה ומשפחתו יפעלו על פי הוראות משרד הבריאות, והוא לא יגיע לאימון היום ולא למשחק מחר עם הקבוצה".

    והערב התברר שנס ציונה, שהיתה בדרכה למלון בכפר בלום לקראת המשחק, קיבלה הודעה מאנשי המלון שאנשיה לא מורשים להיכנס אליו בגלל חשיפת בנו של כפיר אלפונטה לחולה קורונה. אלא שמיד עם ההודעה הנהלת המועדון פתרה את הנושא הקבוצה תשהה במלון בטבריה. השחקנים וחברי הצוות שובצו באגף מרוחק מאורחי המלון, כך גם חדר האוכל וחדר הרצאות שהוקצה במיוחד לשחקנים ולצוות אשר מקפידים לשמור על כללי ריחוק חברתי, הגיינה ועטיית מסיכות.

    "כל משפט שאגיד לפני משחק כזה יישמע קלישאתי", אמר ליאור זדה לקראת המשחק. "ברור שיש לחץ, ברור שיש מתח, ניקח את זה לכיוון החיובי. עבדנו קשה כדי להגיע לפה. אני סומך על השחקנים שלי ומאמין בהם". איתי עוזרי הוסיף: "ברור שיש לחץ, אנחנו מחכים למשחק הזה מיום ראשון ורק רוצים שהוא יתחיל כבר. אני מקווה שנעשה תוצאה טובה ונישאר בליגה. אנחנו באים במומנטום טוב, יש תחושה טובה, השחקנים מוכנים".

    עוד בוואלה!

    רז שטיין: "אם נישאר, זה יהיה אחד הדברים המדהימים והמוטרפים שהיו"

    לכתבה המלאה
    ליאור זדה מאמן סקציה נס ציונה. ברני ארדוב
    יחסר את עוזרו. ליאור זדה/ברני ארדוב

    טריוויה

    * אם לא תשיג ניצחון ביתי, עירוני קרית שמונה תרד לליגה הלאומית אחרי עשור רצוף בליגת העל.

    * במקרה כזה, זו תהיה עונה שנייה ברציפות ששתי העולות מצליחות לשרוד יחד בליגת העל. בעונה הקודמת עשו את זה הפועל חדרה והפועל תל אביב.

    * אם סקציה נס ציונה תפסיד, היא תהיה הקבוצה הראשונה שיורדת בגלל הפרש שערים מאז הפועל עכו ב-2015/16.

    * שני המפגשים העונה בין הקבוצות הסתיימו ב-0:1 לזכות המארחת, כשסקציה נס ציונה לא כבשה בקרית שמונה גם כשביקרה שם ב-2010 בימי הליגה הלאומית.

    * נס ציונה ניצחה את קרית שמונה במחזור הסיום של העונה הסדירה והוסיפה עוד 11 נקודות בפלייאוף. סך הכול לקחה 14 נקודות מ-21 אפשריות. קרית שמונה השיגה באותו פרק זמן רק 7 מ-21.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: רועי ריינשרייבר
    אצטדיון: קרית שמונה

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully