וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רז שטיין: "אם נישאר, זה יהיה אחד הדברים המדהימים והמוטרפים שהיו"

סקציה נס ציונה צריכה רק נקודה במחזור הסיום כדי לשרוד, המאמן ליאור זדה: "כולם כבר הורידו אותנו, בחמישי זה יותר מגמר גביע"

צילום: דוברות סקציה נס ציונה

בווידאו: רז שטיין לאחר הניצחון

קרב ישיר על מקום בליגת העל - זה מה שמחכה לנו ביום חמישי הקרוב. סקציה נס ציונה עלתה הערב (ראשון) מעל לקו האדום עם 0:1 בחוץ על הפועל כפר סבא ונהנית משלוש נקודות יתרון על פני עירוני קרית שמונה שהפסידה 2:0 לבני יהודה, אבל הקריה עדיין תלויה בעצמה כי היא מארחת את הסקציה במחזור הסיום. בזכות הפרש השערים העדיף, ניצחון של קרית שמונה ישאיר אותה בליגה. כל תוצאה אחרת, תוריד את קרית שמונה אחרי עשור. ומדובר באלופת ישראל לשנת 2012, למי ששכח.

ליאור זדה מאמן סקציה נס ציונה. דני מרון
לא יבוא לשחק על תיקו. ליאור זדה/דני מרון

ליאור זדה, מאמן סקציה נס ציונה, יודע שתיקו יספיק לו מול קרית שמונה: "כך רצינו להגיע למחזור האחרון. ביום חמישי יש לנו יותר מגמר גביע, כי זה קרב גם על העונה הזו וגם על העונה הבאה. ננוח, נתאושש ונבוא מפוקסים ביום חמישי. אני מאוד גאה בשחקנים על המאמץ שלהם, כבר הורידו את הקבוצה הזו ליגה. הם נותנים הכול. אנחנו רוצים להישאר פה - גם אני באופן אישי וגם השחקנים. אנחנו חולמים על זה ומדמיינים את זה. זה יתרון שאנחנו צריכים תיקו ביום חמישי, אבל אם נבוא לשחק על תיקו אז לא נשיג את זה. נבוא לנצח, זה מה שהקבוצה הזו צריכה ורגילה לעשות. אני מאמין בשחקנים האלה עד הסוף".

רז שטיין הוסיף: "אם נצליח להשלים את המשימה, זה יהיה אחד הדברים המדהימים והמוטרפים שקרו בכדורגל. מבחינתי זה גמר הגמרים ביום חמישי. כבר הורידו איתנו כל כך הרבה פעמים. קרית שמונה זו קבוצה עם מסורת ובטוח שלא יהיה קל בבית שלהם. אני בטוח שהצוות יכין אותנו הכי טוב שאפשר ונגיע מוכנים".

עמיר תורג'מן מאמן הפועל כפר סבא. דני מרון
ישמח לראות את קבוצתו הקודמת שורדת. עמיר תורג'מן/דני מרון

עמיר תורג'מן, מאמן הפועל כפר סבא: "באמת רצינו לנצח, ולא משנה מי מולנו. במחצית השנייה היינו יותר אגרסיביים ופעלתנים, אבל הייתה חסרה לנו איכות ולא ניצלנו את חצאי המצבים. רצינו להמשיך את הפלייאוף הטוב, אבל יש מורחקים ופצועים, וזה מה יש. אני שמח שהגישה הייתה טובה. במוחי ורוחי אני כבר רואה את הקבוצה של העונה הבאה, אבל עוד נגיע לזה. יש כאן מועדון טוב וקבוצה שיכולה לתקוע יתד לשנים בליגת העל. כפר סבא יכולה להיות כמו מכבי נתניה".

על האקסית: "הייתי בנס ציונה שמונה חודשים ואני זוכר איך כולם ירדו על השחקנים שהם לא טובים ולא מסוגלים. אני אמרתי להם שהזמן יגיע והם ישתפרו, ואני שמח בשבילם. גם אם הדברים לא הסתדרו בינינו, נשארנו בקשר טוב. מי שיעמוד במתח במחזור האחרון - יישאר בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully