וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו בלבול: "בעונה רגילה זו עונה של אליפות. החזרנו את ה-DNA של מכבי חיפה"

1.7.2020 / 22:30

מאמן מכבי חיפה שיבח את קבוצתו ("אני שומע פידבקים בכל מקום") וגם שלח מסר להנהלה: "השחקנים מתפקדים מצוין במצב של חוסר ודאות"

באדיבות האתר הרשמי של מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה חוגגים. לילך וייס רוזנברג
חגיגה ירוקה בדרבי/לילך וייס רוזנברג
מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה. לילך וייס רוזנברג
נוקאאוט על חיים סילבס. מרקו בלבול/לילך וייס רוזנברג

מכבי חיפה סיפקה את אחד ממשחקיה המרשימים ביותר העונה, כשדרסה הערב (רביעי) 1:4 את הפועל חיפה בדרבי. ניקיטה רוקאביציה (4, 23) וסינטאיהו סלליך (9, 26) חגגו צמדים על ההגנה האיומה של חיים סילבס, שסוגר עונה שלמה ללא אף ניצחון על היריבה העירונית.

לאחר המשחק הודיעה הקבוצה שהשוער היהודי-אמריקאי, ג'ו קוזמינסקי עוזב וחוזר לארה"ב. עם סיום הדרבי, העניקו לו אנשי הקבוצה אפודת שוער ממוסגרת והודו לו על התקופה שלו בקבוצה ובישראל.

עוד בוואלה!

ליגת העל: מכבי חיפה הביסה את הפועל חיפה 1:4 בדרבי

לכתבה המלאה

מרקו בלבול אמר לאחר המשחק: "אנחנו אף פעם לא שבעים מלהבקיע. היתה התצוגה הכי טובה שלנו העונה. לא אהבתי שהורדנו את הרגל מהגז במחצית השנייה, אבל העייפות והחילופים הרבים השפיעו על המשחק. השחקנים מגלים אופי בתקופה של חוסר ודאות. כמעט פגענו בול עם כל השחקנים. היו שערים לפנתאון, מהלכים קבוצתיים מטורפים. כמעט כל שחקן שהבאנו היה בינגו. מגיע שאפו ענק לשחקנים ולצוות על עונה אדירה. מבחינה פיזית השחקנים מגלים את אותה יכולת של לפני הקורונה. רוקאביציה לא מפתיע אותי, ידעתי שהוא יגיע לאן שהוא הגיע העונה והוא יכול להגיע עוד יותר רחוק".

על השאלה האם הוא לא מרגיש פספוס: "לא פתחנו טוב את הפלייאוף. הגענו עם ארבעה שחקנים פצועים. זה נשמע תירוץ, אבל כל קבוצה שמאבדת ארבעה שחקנים זה משפיע עליה. אם ניקח את התמונה הכוללת של כל העונה, מכבי חיפה עם 72 נקודות. בעונה רגילה זה מספיק לאליפות. אני שומע פידבקים ברחוב מאוהדים שחזרו להאמין בקבוצה. החזרנו את ה-DNA של המועדון. זו עונה נפלאה של מכבי חיפה. אני עושה את המקסימום בכל משחק עם השחקנים הנפלאים שלי. אני לא מסתפק בזה".

על האפשרות שיאמן את הנבחרת בעתיד: "לא מתעסק בזה, מתעסק רק במכבי חיפה". על המפגש הבא מול מכבי תל אביב: "זה יהיה משחק בין ההגנה הכי חזקה בארץ להתקפה הכי חזקה בארץ".

סינטאיהו סלליך, שהמשיך בכושרו המצוין בפלייאוף העליון ושוב כבש, הוסיף: "היה לנו חשוב מאוד לסיים את העונה עם טעם מתוק ולנצח את הדרבי הזה. בפן האישי, השתדלתי לעלות כל משחק ולתת את הכי טוב שיש. אני שמח שבמשחקים האחרונים הכל התחבר לי. לגבי החוזה שלי, ברור מאליו לכולם שאני רוצה להישאר, אבל בינתיים אף אחד לא דיבר איתי אז אני לא יודע מה קורה. ההחלטה לא בידיים שלי. נבוא נגד מכבי תל אביב כמו שבאנו היום, כדי לנצח את המשחק".

שוער מכבי חיפה ג'ו קוזמינסקי. האתר הרשמי של מכבי חיפה, אתר רשמי
קיבל מתנת פרידה. ג'ו קוזמינסקי/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי חיפה
שחקן מכבי חיפה לשעבר ז'ורז' מאנג'ק. מתוך האינסטגרם של ז'ורז' מאנג'ק, צילום מסך
ז'ורז' מאנג'ק שוב שולח עקיצה להפועל חיפה/צילום מסך, מתוך האינסטגרם של ז'ורז' מאנג'ק
אינסטגרם ניקיטה רוקאביציה. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
ורוקאביציה שיתף פוסט של אוהד באינסטגרם עם הכיתוב "הפועל זונה"/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

חיים סילבס מאמן הפועל חיפה נראה המום לאחר המשחק: "זה היה אחד מאותם משחקים שהכול הלך להם בדקות הראשונות. היה לנו פלייאוף נהדר ודי הרסנו את ההרגשה. כל מי שחשובה לו הפועל חיפה מאוכזב היום ואני מתנצל בפניו. מכבי חיפה של השנה היא קבוצה טובה יותר. כל בעיטה שלהם נכנסה לשער. אנחנו לא הצלחנו לתת פייט. מכבי חיפה קבוצה עם חלק התקפי מאוד מגוון וחזק. כשאתה לא מוכן לזה אתה משלם על זה. אין לי מילה להסביר כמה זה מאכזב אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully