וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני מכבי תל אביב דוחפים להשארת ולאדן איביץ': ניחלש בלעדיו

2.7.2020 / 6:22

אחרי הענקת הצלחת, השחקנים תמימי דעים: "צריך למצוא איך להשאיר את איביץ'. אם אין לו קבוצה חדשה, למה שיעזוב?". יונתן כהן מפרגן לשחקן העונה גלזר, הערכות: הדרך למכירתם לחו"ל עוד ארוכה

תוכן גולשים

עיקרי הדברים

- שחקני מכבי תל אביב דוחפים להשארת איביץ': "אם אין לו קבוצה חדשה, למה שיעזוב?"

- המאמן מצידו כבר נשמע בשלב הסיכומים: "יצרנו משהו בשנתיים טוב בשנתיים האלה"

- יונתן כהן מפרגן לגלזר על הזכייה בתואר שחקן העונה: "מרגיש כאילו זו הזכייה שלי"

- כהן וגלזר רוצים לעבור לחו"ל בקיץ, אבל בקבוצה מעריכים: הדרך לשם עוד ארוכה

seperator

אחרי הניצחון 0:1 אמש (רביעי) על בית"ר ירושלים וטקס הענקת צלחת האליפות, שחקנים במכבי תל אביב דיברו על כך שהמועדון צריך לעשות כל שניתן כדי להשאיר את ולאדן איביץ'. בקרב שחקני מכבי תל אביב קיימת הערכה עצומה למאמן והם חשים כי אחרי עזיבתו הצפויה, מכבי תל אביב תיחלש. "צריך למצוא דרך כדי להשאיר את המאמן", אמר אמש שחקן בקבוצה, למרות שאיביץ' נחוש לעזוב יחד עם הצוות שלו. "ממה שאנחנו מבינים זה לא שהוא עוזב לטובת קבוצה אחרת כמו שהיה עם סלבישה יוקאנוביץ'. ממה שאומרים אין לו כרגע קבוצה חדשה, אז למה שלא יישאר?".

למרות שדן גלזר נבחר לשחקן העונה, במכבי תל אביב קיימת תמימות דעים שאין אחד שהיה קרוב להשפעה של איביץ' על הקבוצה. שחקנים דיברו אמש על המחווה שעשה הסרבי לנהג האוטובוס של הקבוצה אותו הביא כדי להיות על הדשא עם כל השחקנים בחגיגת האליפות ובצילומים. "אנשים לא מבינים איזה לב גדול יש למאמן הזה", אמר אחד השחקנים אמש. "גם כשהוא סיפסל שחקנים או שלא הלביש אותם, הוא הראה כמה זה כואב לו וכמה הוא יודע שיש במכבי תל אביב שחקנים שיכולים לשחק בהרכב בכל קבוצה בארץ ולצערם הם צריכים להיות מחוץ ל-18 שמתלבשים. איביץ' הוא מאמן שאתה מאמין לו. אדם ישר שהרגשת שהוא לא מערבב אותך לרגע. זה הסוד הגדול שלו. גם מי שלא שיחק אצלו, ידע שזה מגיע ממקום של רצון לחנך ולעשות אותך יותר טוב. לא בכל שנה מגיע מאמן כזה למכבי תל אביב ואם זה עוד לא מאוחר, צריך לראות איך משאירים אותו".

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב הניפה את הצלחת, איביץ' מודה "לשני השחקנים שלא איתנו"

לכתבה המלאה
מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ'. דני מרון
"אדם ישר שלא מערבב, מאמן שאתה מאמין לו". איביץ'/דני מרון

לאתר של מכבי תל אביב אמר איביץ' בסיום המשחק אמש: "עשינו עונה מדהימה ואני מאושר. השחקנים שלי ראויים לכל ההערכה. שמחתי מאוד לעבור את שתי העונות האלה איתם. האליפות הזו היתה יותר קשה. האליפות הקודמת היתה קשה כי היה צריך לחזור אחרי שלוש אליפויות של הפועל באר שבע. העונה הזו היתה מאוד מאתגרת. שיחקנו כדורגל טוב". איביץ' הוסיף: "לא הרגשתי לרגע במהלך העונה שאנחנו עומדים לזכות. מבחינתי זה היה תמיד להסתכל על המשחק הבא. אני תמיד רוצה להראות לשחקנים רצינות של 100 אחוז לפני כל משחק ולכן דיברתי איתם תמיד על המשחק הבא".

עוד אמר הסרבי על שחקניו: "מעבר לעובדה שמדובר בשחקנים נהדרים, הם גם בני אדם. היו לי את השחקנים הטובים בישראל. היו לנו המון שיחות קבוצתיות. שיחות של כבוד הדדי. יצרנו משהו טוב בשנתיים האלה. שיחקנו הרבה משחקים העונה. היו לנו הרבה משחקים קשים. אני לא יכול לבחור משחק אחד שעשה את ההבדל מהאחרים".

לסיום אמר המאמן: "היה קשה לשמוח בלי האוהדים ובלי הבעלים. זו לא תקופה טובה לעולם כולו ואני מאוד מקווה שבקרוב נחזור לחיים הרגילים שלנו. אני מודה לאשתי וילדיי שתמכו בי לאורך כל העונה הזו. ברגעים הטובים והקשים. האליפות הזו שייכת להם".

שחקן מכבי תל אביב דן גלזר עם תואר שחקן העונה. דני מרון
פרגונים מיונתן כהן, ועניין גובר מחו"ל. שחקן העונה דן גלזר/דני מרון

מי שכבש את שער הניצחון אתמול היה יונתן כהן שעבר לא מעט תלאות עם איביץ', אבל בסופו של דבר גם הוא מאור מעריך את המאמן ויודע עד כמה היה למאמן אכפת ממנו. כהן ראה את חברו מהילדות דן גלזר זוכה בתואר שחקן העונה במאבק שהיה ביניהם. "הזכייה של דן גלזר בתואר כדורגלן העונה היא כאילו הזכייה שלי", תיאר כהן את מה שהוא מרגיש. "שנינו התחרינו על התואר הזה. אנחנו יחד כבר 18 שנה, מגיל שש בבית הספר של מכבי תל אביב. כיף לשחק עם דן. הוא בישל לי גם את הגול ה-12 שלי הערב".

כהן וגלזר רוצים להתקדם הקיץ לקבוצה באירופה, אבל הדרך לשם עוד ארוכה. מעבר לעובדה שמכבי תל אביב לא חייבת למכור אותם מאחר שאין להם סעיפי שחרור בחוזים, השוק האירופי מאוד חלש הקיץ בשל הקורונה שפותחת גל שני בכל רחבי אירופה, ולא ברור עד כמה זה יפגע בשני השחקנים המצטיינים שמרגישים כי הם צריכים להכות בברזל החם ולצאת לחו"ל אחרי העונה הזו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully