וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן גלזר: "התואר הזה רק מגביר אצלי את הרעב לכבוש פסגות נוספות"

2.7.2020 / 10:20

שחקן העונה סיכם עונה באינסטגרם שלו: "אין אימון שלא נתתי בו 100 אחוז. מודה לצוות האימון הנוכחי שתרם רבות לשיפור היכולת שלי"

תוכן גולשים

מכבי תל אביב חגגה אמש (רביעי) באופן רשמי את הזכייה שלה באליפות עם הנפת הצלחת לאחר הניצחון (0:1) על בית"ר ירושלים. ולאדן איביץ' המשיך לעשות את מה שהוא עשה כל העונה וזה לבצע רוטציות בין השחקנים. אלא שמי שבקושי קיבל מנוחה העונה הוא דן גלזר. הקשר שנבחר פה אחד לשחקן העונה, קיבל אתמול את התואר מהמנהלת והיום הוא כתב פוסט באינסטגרם שלו שבו הוא סיכם את עונת הפריצה של הקריירה שלו.

שחקן מכבי תל אביב דן גלזר עם תואר שחקן העונה. דני מרון
שחקן העונה. דן גלזר/דני מרון

"זהו רגע מאוד מרגש עבורי", כתב גלזר, "אני משחק כדורגל במכבי תל אביב מגיל 6 ולא היה אימון ומשחק במהלך חיי שלא נתתי 100%. אני מאושר ורוצה להודות למשפחה המדהימה שלי שהיו שם בשבילי מהרגע הראשון. בכל שעה, עודדו ודחפו אותי בכל מקום ובכל מזג אוויר ולגאיה בת הזוג שלי שהצטרפה למסע לפני שנתיים. להיות משפחה של כדורגלן זה כלל לא פשוט כשלצד הרגעים השמחים יש לא מעט תקופות מאתגרות הכוללות פציעות או זמן בו אתה לא משחק".

"תמיד שאבתי את הכח שלי מהם. בהזדמנות זו ברצוני להודות לכל מי שאימן אותי במהלך הדרך החל ממחלקת הנוער ובמיוחד לצוות האימון הנוכחי שתרם רבות לשיפור ביכולת שלי ונתן לי ביטחון מהרגע הראשון. תודה ענקית לכל חברי לקבוצה שבלעדיהם כל זה לא היה קורה. אני אוהב אתכם. אני שמח שהעבודה הקשה שלי לא נעלמה מעיני כל אלה שהצביעו עבורי ותואר זה רק מגביר אצלי את הרעב לכבוש פסגות נוספות בעתיד".

גלזר ויונתן כהן רוצים להתקדם הקיץ לקבוצה באירופה, אבל הדרך לשם עוד ארוכה. מעבר לעובדה שמכבי תל אביב לא חייבת למכור אותם מאחר שאין להם סעיפי שחרור בחוזים, השוק האירופי מאוד חלש הקיץ בשל הקורונה שפותחת גל שני בכל רחבי אירופה, ולא ברור עד כמה זה יפגע בשני השחקנים המצטיינים שמרגישים כי הם צריכים להכות בברזל החם ולצאת לחו"ל אחרי העונה הזו.

View this post on Instagram

Second in a row ?? שחקן העונה. זהו רגע מאוד מרגש עבורי - אני משחק כדורגל במכבי תל אביב מגיל 6 ולא היה אימון ומשחק במהלך חיי שלא נתתי 100%. אני מאושר ורוצה להודות למשפחה המדהימה שלי שהיו שם בשבילי מהרגע הראשון. בכל שעה, עודדו ודחפו אותי בכל מקום ובכל מזג אוויר ולגאיה בת הזוג שלי שהצטרפה למסע לפני שנתיים. להיות משפחה של כדורגלן זה כלל לא פשוט כשלצד הרגעים השמחים יש לא מעט תקופות מאתגרות הכוללות פציעות או זמן בו אתה לא משחק. תמיד שאבתי את הכח שלי מהם. בהזדמנות זו ברצוני להודות לכל מי שאימן אותי במהלך הדרך החל ממחלקת הנוער ובמיוחד לצוות האימון הנוכחי שתרם רבות לשיפור ביכולת שלי ונתן לי ביטחון מהרגע הראשון. תודה ענקית לכל חברי לקבוצה שבלעדיהם כל זה לא היה קורה. אני אוהב אתכם. אני שמח שהעבודה הקשה שלי לא נעלמה מעיני כל אלה שהצביעו עבורי ותואר זה רק מגביר אצלי את הרעב לכבוש פסגות נוספות בעתיד.

A post shared by Dan Glazer (@dan_glazer) on

גם אילון אלמוג סיכם את העונה ואמר לאתר הרשמי של מכבי תל אביב: "זו הרגשה מדהימה. זה כל כך יפה שזה בא בתהליך, כשבהתחלה אתה לא משחק ועובד קשה בשביל לקבל את המקום שלך. היו לי הרבה עליות וירידות העונה, אבל אני שמח שלקחתי את האליפות עם הקבוצה המדהימה הזאת. נתתי 200 אחוז בכל אימון ושיחקתי עם השחקנים הטובים בארץ. צריך לבוא ולהיות מרוכז בכל אימון, כל אימון יכול להשפיע אצל המאמן הזה. הוא מסתכל על כל אימון, וכולם דרוכים ומוכנים".

אלמוג הוסיף: "אני לוקח מהעונה הזו את העובדה שעם עבודה קשה וכוח רצון, אני יכול להשיג הכל. באמצע העונה לא שיחקתי חודשיים והכל נראה לי אבוד, אבל אז נכנסתי בדרבי והבקעתי בדקה ה-90 והכל השתנה. למדתי שתמיד צריך להיות מוכנים ולעבוד קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully