וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: וולפסברגר לא קיבלה על הצעות על שון וייסמן, שעשוי להישאר לעוד עונה

באוסטריה טוענים שעל אף 27 שערי הליגה שכבש, עדיין לא הוגשה הצעה רשמית על החלוץ: "ייתכן שיהיו שני ישראלים בקבוצה בעונה הבאה"

באדיבות האתר הרשמי של מכבי חיפה

בווידאו: האקסית מכבי חיפה חוגגת 1:4 בדרבי

האם נגיף הקורונה ישבש את התוכניות של שון וייסמן? על פי דייוח בתקשורת האוסטרית, וולפסברגר עדיין לא קיבלה ולו הצעה רשמית אחת על החלוץ הישראלי, שעשוי להישאר בעונה הבאה ולהשלים את חוזהו בקבוצה.

וייסמן שכבש העונה 27 שערי ליגה, מוביל את טבלת מלכות השערים באוסטריה עם שלושה שערים יותר מסגנו פאטסון דקה, ומדורג במקום השביעי בין הכובשים באירופה העונה, אחרי שמות כמו רוברט לבנדובסקי, טימו ורנר, ארלינג הולאנד, כריסטיאנו רונאלדו וליאו מסי.

שון וייסמן שחקן וולפסברגר. GettyImages
ישתף פעולה עם אליאל פרץ? שון וייסמן/GettyImages

בחודשים האחרונים וייסמן בן ה-24 הוזכר כמועמד לשלל קבוצות בכירות מוולפסברגר. בין היתר שמו נקשר במעבר לסלטיק, רומא, מנשנגלדבאך ועוד, אולם על פי הדיווח באתר "קורייר" אף אחת מהן לא פנתה לוולפסברגר באופן רשמי. אם וייסמן יישאר, הוא ישתף פעולה בעונה הבאה עם ישראלי אחר שחתם בקבוצה, אליאל פרץ.

אם אכן יש אמת בדיווח, מדובר בהתפתחות מפתיעה. רק לפני פחות מחודש אישר מאמן וולפסברגר פרדיננד פלדהופר שהסיכויים שוייסמן יישאר בקבוצה קלושים. "הוא חתום לעונה נוספת, אבל אני לא מצפה שיישאר. למעשה, אהיה מופתע מאוד אם זה יקרה", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully