וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר סיטי הביסה את ליברפול 0:4

לאחר מסדר הכבוד, האלופה היוצאת פירקה את זו הנכנסת: דה בראונה (25), סטרלינג (35), פודן (45), צ'מבלריין (עצמי, 66) כבשו

מתוך טוויטר

בווידאו: אוהדי ליברפול חוגגים אליפות

המחזור ה-32 בפרמיירליג נמשך הערב (חמישי) עם שני משחקים, כשבמוקד פירקה מנצ'סטר סיטי 0:4 את ליברפול. עוד קודם לכן שפילד יונייטד הביכה את טוטנהאם עם 1:3 מרשים.

מנצ'סטר סיטי עורכת מסדר כבוד לכבוד ליברפול. רויטרס
מסדר כבוד לפני, השפלה אחרי/רויטרס

מנצ'סטר סיטי - ליברפול 0:4

האלופה היוצאת כיבדה את האלופה הנכנסת עם מסדר כבוד חגיגי, ומיד התפנתה למחוץ אותה עם תצוגת כדורגל אדירה. התוצאה הסופית - התבוסה הגבוהה ביותר של אלופה מאז ה-5:0 של מנצ'סטר יונייטד לצ'לסי ב-1999 - כמובן לא מורידה מהעונה המופלאה של המרסיסיידרס, ולא הופכת את זו של פפ גווארדיולה למרשימה יותר, ובכל זאת, למשך 90 דקות, מנצ'סטר סיטי היתה גדולה בהרבה על ליברפול. גם זה משהו.

דווקא האורחת היתה מסוכנת יותר בפתיחה ובדקה ה-19 כמעט מצא מוחמד סלאח את הרשת, אולם הבעיטה השטוחה שלו ננעצה בקורה. שש דקות לאחר מכן הפיל ג'ו גומז את ראחים סטרלינג ברחבה, וקווין דה בראונה דייק מהנקודה הלבנה כדי להעלות את התכולים ל-0:1. ראחים סטרלינג הכפיל בדקה ה-35, לאחר מתפרצת קטלנית ובישול של פיל פודן, וחגג את שערו הראשון בקריירה מול האקסית. הבליץ נמשך: עשר דקות לאחר מכן עבר פודן הצעיר לתפקיד הכובש, אחרי התקפה קבוצתית מבריקה, וקבע 0:3 ענק לסיטיזנס ממש על סף ההפסקה.

בדקה ה-66 זה הפך ל-0:4 מהדהד, כשדה בראונה הכניס כדור עומק מבריק לסטרלינג, הבעיטה פגעה באלכס אוקסלייד צ'מברליין והכניעה את אליסון. עד הסיום עוד היתה יכולה סגנית האלופה להגדיל את התוצאה, ואף מצאה את הרשת פעם נוספת בדקה ה-95, אולם השער של ריאד מחרז נפסל בטענת נגיעת יד. זה נגמר ב-0:4 "בלבד". וואו.

שחקן שפילד יונייטד סנדר ברג. רויטרס
עונה נפלאה לשפילד. ברג/רויטרס

שפילד יונייטד - טוטנהאם 1:3

במחזור הקודם טוטנהאם ניצחה ושברה רצף שלילי וקיוותה לצאת לדרך חדשה, אבל היום הקבוצה של מוריניו שוב ספגה הפסד כואב. סנדר ברג (31), ליס מוסה (69) ואוליבר מקברני (85) כבשו לשפילד, בעוד הארי קיין רק צימק בתוספת הזמן. טוטנהאם פספסה הזדמנות להתקרב מעט למקום הרביעי, וכעת היא רחוקה 9 נקודות מצ'לסי, שלה יש משחק חסר. אומנם מערכת ה-VAR שוב הפכה לסיפור של המשחק עם שער מגוחך שנפסל לתרנגולים (בעקבות נפילה וכדור שנגע ביד), אבל הבעיה מורכבת יותר: מאז שמוריניו הגיע, טוטנהאם ספגה 27 שערים (רק 5 קבוצות ספגו יותר ממנה בתקופה הזאת). הקבוצה שבשנה שעברה הגיעה לגמר האלופות מדורגת כרגע במקום התשיעי, מרחק 7 נקודות מהמקום החמישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully