וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מנצ'סטר יונייטד הייתה נואשת לשחקן כמו ברונו פרננדש. הוא שינה אותה"

באנגליה ממשיכים להתלהב מהפורטוגלי אחרי ההצגה בברייטון. אברה: "הוא כל כך חיובי, בזכותו מנצ'סטר יונייטד חזרה לצמרת"

מתוך טוויטר

בווידאו: ליברפול חוגגת אליפות

"האווירה באולד טראפורד הוגדרה כ'רעילה', ההופעה נקראה 'מביכה' ועל הסגל נכתב שהוא 'הגרוע מזה 30 שנה' אחרי אותו הפסד לברנלי בינואר. אבל החתמה אחת גרמה למנצ'סטר יונייטד להשתנות מהקצה אל הקצה. בשמונת המשחקים מאז שברונו פרננדש הגיע, הקבוצה נמצאת בפורמה הכי טובה בפרמיירליג והדכדוך הוסר לחלוטין".

את הדברים הללו כתבו הלילה (בין שלישי לרביעי) ב-BBC אחרי עוד הופעה נהדרת של הקשר הפורטוגלי. פרננדש כבש צמד ב-0:3 על ברייטון ובשמונה משחקי פרמיירליג הוא עומד כבר על חמישה שערים ושלושה בישולים.

ב-BBC נזכרו בנקודת השפל של השדים האדומים העונה, אחת מנקודות השפל הנמוכות ביותר שלהם מאז שנות ה-80 של המאה הקודמת: הפסד ביתי לברנלי, הרביעי משבעה משחקים, שגרם לאוהדים רבים באולד טראפורד להגיב בבוז. קצת לאחר מכן הפורטוגלי בן ה-25 נרכש מספורטינג ליסבון תמורת 55 מיליון יורו והכול השתנה.

שחקן מנצ'סטר יונייטד, ברונו פרננדש. רויטרס
"מעט שחקנים מסוגלים לשנות קבוצה מקצה לקצה". פרננדש/רויטרס

"ברונו פנטסטי מאז שהוא הצטרף", אמר אמש המאמן אולה גונאר סולשיאר, "הוא הביא מנטליות מנצחת, מנטליות של '99 אחוז זה לא מספיק, חייבים להגיע ל-100 אחוז'. נהדר לראות את כל השחקנים מבטאים את עצמם בצורה כזו".

ב"סקיי ספורטס" נתנו לפרננדש ציון 9 וכתבו: "הוא היה מעל כולם עם עוד תזכורת לכך שמנצ'סטר יונייטד עדיין יכולה לצרף שחקנים איכותיים. מעט שחקנים מסוגלים לשנות קבוצה מקצה לקצה, אבל ברור שיונייטד החתימה שחקן שהיא כל כך הייתה נואשת אליו".

מנצ'סטר יונייטד מדורגת במקום החמישי שעשוי להוביל לליגת האלופות (אם עונש ההרחקה של מנצ'סטר סיטי לא יוסר) והיא קרובה מאוד גם למקומות 3-4. שחקן העבר של הקבוצה, פטריס אברה, אמר: "יונייטד נמצאת היכן שהיא נמצאת בזכות ברונו פרננדש. אני מעריך את כל השחקנים האחרים, אבל הוא המפתח. הוא כל הזמן רוצה את הכדור, הוא רוצה לשחק, זה מה שאני אוהב באישיות שלו. הוא לא חושש, הוא רוצה לייצר, הוא רוצה לכבוש, הוא שחקן כל כך חיובי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully