וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול עלולה להיות מורחקת מאנפילד אם החגיגות ברחובות יימשכו

אוהדי המייטי רדס ממשיכים לציין את האליפות בצעדות המוניות, כולל עימותים אלימים עם המשטרה. עכשיו העירייה מאיימת לשלול מהקבוצה את הרישיון לארח באצטדיון הביתי, סרטוני האלימות עוררו סערה, כולל אוהד שנתפס מסניף מכובע של שוטר

מתוך טוויטר

ליברפול עלולה לארח את יתר משחקי הבית שלה העונה מחוץ לאנפילד, בעקבות הפרות חוזרות ונשנות של ההנחיות מצד אוהדיה. מאז הוכתרו ביום חמישי המייטי רדס רשמית לאלופים אחרי 30 שנה, נרשמויות התקהלויות אסורות רבות ברחבי העיר מצד אוהדים שרוצים לחגוג את המאורע ההיסטורי.

בכמה מקרים מאז יום חמישי התפתחו מהומות בין אוהדי ליברפול לכוחות המשטרה שניסו לפזר אותם מהמקום. בליל הזכייה באליפות נעצרו 15 אוהדי ליברפול בעקבות התפרעויות, ואמש (שבת) הכאוס נמשך כש-300 אוהדים יצאו לרחובות ותועדו כשהם זורקים רימוני עשן לעבר השוטרים ומגיעים איתם בהמשך לעימות פיזי.

במהלך ההתפרעויות הלילה נפצעו שלושה בני אדם, אחד מהם באורח בינוני. הוא פונה לבית החולים אחרי שככל הנראה הוכה על ידי אוהד ליברפול שהיה שרוי בגילופין.

ראש עיריית ליברפול ג'ו אנדרסון פרסם היום סרטון קצר מהמהומות, והזהיר את האוהדים שאם ההתקהלויות יימשכו - ובין אם יהיו אלימות או לא - הוא ישתמש בסמכותו לשלול מהקבוצה את הרישיון לארח את משחקיה באצטדיון הביתי.

בנוסף, היום פורסם באנגליה סרטון נוסף מהחגיגות בעיר, שעורר סערה גדולה מאוד, שבו נראה אוהד שמסניף לאפו שורה של קוקאין ממגבעת של שוטר.

"ההתנהגות של האוהדים חסרת אחריות ועושה נזק לתדמית של העיר", כתב אנדרסון. "תפסיקו מיד את הסצנות המכוערות הללו, או שיהיו לכך השלכות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully