וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 1.7: באיירן מינכן החתימה את טאנגי קואסי, טיאגו סילבה לארסנל?

באיירן עם עוד עסקה מרשימה, גם קאי האברץ "מעדיף למינכן". מילאן רוצה את מירנצ'וק, מתחמם המאבק על היהלום של זלצבורג, "דה בראונה ביקש מנציגיו להציע אותו לריאל מדריד", דויד לואיז משכנע את חברו להגיע ללונדון

בווידאו: אוהדי ליברפול חוגגים אליפות מחוץ לאנפילד/מתוך טוויטר

העברות

* באיירן מינכן הודיעה רשמית על החתמתו של טאנגי קואסי, הבלם/קשר בן ה-18, שבמדי פריז סן ז'רמן כבש העונה בליגה ושיחק גם בליגת האלופות. לפני כשלושה שבועות קואסי הודיע לאלופת צרפת כי יעזוב עם סיום חוזהו בסוף החודש. אחרי שלמעשה הפך להיות אחד הצעירים המבוקשים באירופה, הוא סגר בבאיירן והיום הוצג במועדון אחרי שחתם עד 2024. המנהל המקצועי חסן סליהאמידז'יץ': "אנחנו מאושרים לצרפו, לדעתנו הוא אחד הכישרונות הגדולים באירופה".

* ארסנל הודיעה ששחקן הקבוצה, בוקאיו סאקה בן ה-18, חתם על חוזה ארוך טווח במועדון. סאקה שיכול לשחק הן כמגן והן בכנפיים, היה מבוקש על ידי מספר קבוצות באנגליה אך בסופו של דבר האריך את חוזהו בשורות התותחנים.

* סלטיק הודיעה שמוחמד אליונוסי יושאל אליה מסאות'המפטון לעונה נוספת. הנורבגי כבש העונה 4 שערים ב-10 משחקים בליגה הסקוטית ונעדר כמה שבועות בגלל פציעה.

מארסיי הודיעה על צירופו של הקשר האחורי, פאפה גיי בן ה-21, ששיחק בשלוש העונות האחרונות בלה האבר מהליגה השנייה בצרפת.

שמועות

* על רקע הדיווחים על עתידו של קאי האברץ, הגרמני בן ה-21 המבוקש על ידי באיירון מינכן, ליברפול וריאל מדריד (בין השאר), מנכ"ל באייר לברקוזן פרננדו קארו טוען: "אין דדליין, אבל אנחנו מוכנים לכל התרחישים". בגרמניה טוענים: באיירן הפייבוריטית לצרפו, כשאלופת גרמניה תשלים קיץ מרשים לצד רכישתם של קואסי ולירוי סאנה.

* למרות הניצחון המרשים של מנצ'סטר יונייטד, שחקן העבר גארי נוויל טוען: "המצב משתפר, אבל כדי לעמוד בסטנדרטים של המועדון ולהיאבק על התואר היא עדיין צריכה להחתים עד שלושה-ארבעה שחקנים ברמה של ברונו פרננדש". על פי הדיווחים, "יונייטד רוצה את החלוץ ראול חימנס", אבל וולבס דורשת עליו 90 מיליון ליש"ט.

* בשורות מעודדות לניוקאסל? מנכ"ל הפרמיירליג אישר ש"בקרוב" תתקבל החלטה בנוגע למכירת הקבוצה לרוכשים הסעודים ב-300 מיליון ליש"ט.

* באיטליה טוענים כי הנריק מחיטריאן הצליח להשתחרר מהחוזה שלו עם ארסנל, שממנה הושאל לרומא, ולחתום על חוזה עם האיטלקים. מחיטיריאן צייץ הבוקר: "הייתי מאשור מהדרך שבה התקבלתי ברומא, היה לי קל להשתלב בחבורה הנהדרת הזאת של אנשים, אני שמח פה ומרוכז באתגרים הבאים".

* בצרפת טוענים: "ארסנל גייסה את דויד לואיז בניסיון לשכנע את חברו הברזילאי טיאגו סילבה לעבור הקיץ ללונדון, מיקל ארטטה כבר יצר קשר על הבלם בן ה-35".

* עוד בארסנל: סנט אטיין תוקפת את התותחנים על ההתנהלות סביב וויליאם סאליבה, שהושאל מארסנל לקבוצתו לשעבר סנט אטיין. אחרי ארבע עונות, התותחנים הודיעו שההשאלה הסתיימה למרות שלסנט אטיין נותר עוד משחק אחרון חשוב, בגמר הגביע מול פריס סן ז'רמן: "סיבוב פרסה שלא מתקבל על הדעת".

* בגלל הקורונה: עמנואל אדבאיור בן ה-36 החליט לקטוע את חוזהו עם אולימפיה הפרגוואית.

* מאוריסיו פוצ'טינו דחה את ההצעה שקיבל מבנפיקה ליסבון, כעת המועמד החדש של הקבוצה הפורטוגלית לאימון הוא אונאי אמרי.

קאי האברץ שחקן באייר לברקוזן. GettyImages
עוד אחד לבאיירן? האברץ/GettyImages

* ב"דון באלון" טוענים שקווין דה בראונה ביקש מנציגיו לבדוק אפשרות להגיע לריאל מדריד וכי פלורנטינו פרס עשוי להגיש למנצ'סטר סיטי הצעה עבורו. הבלגי כבר רמז בעבר על אפשרות שיעזוב אם עונש ההרחקה של התכולים מליגת האלופות לא יומתק.

* על פי "סקיי איטליה", מילאן מגלה עניין רב בקשר לוקומוטיב מוסקבה ונבחרת רוסיה, אלכסיי מירנצ'וק. השחקן בן ה-24 כבש העונה 9 שערים ואם הרוסונרי יפנו ללוקמוטיב, הם עשויים להציע כחלק מהעסקה את דייגו לקסאלט, בו הרוסים מעוניינים.

* לאן יעבור דומיניק שובולשאי? סוכניו של ההונגרי בן ה-19 מנהלים שיחות קדחתניות עם נאפולי, מילאן, וולבס וארסנל. הקשר כבש העונה 7 שערים ובישל 13 נוספים במדי רד בול זלצבורג בליגה האוסטרית.

* לפי התקשורת בצרפת, ז'ופרה קונדוגביה עשוי לשוב לליג 1. ניס מגלה עניין רב בקשר ולנסיה ונראה שהעטלפים יסכימו למכור אותו תמורת סכום שנע סביב 22 מיליון יורו - הסכום שהוא עלה להם כשנרכש מאינטר לפני שנתיים.

* באנגליה מדווחים שפייר-אמיל הויביירג ממשיך להתקרב לטוטנהאם. הקשר הדני של סאות'המפטון מאוד מצא חן בעיני ז'וזה מוריניו ולפני התקשורת האנגלית, הוא אמור לעלות כ-35 מיליון ליש"ט. גם אברטון מגלה בו עניין, אבל בממלכה מתעקשים שהוא בדרך לתרנגולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully