וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חריסטו סטויצ'קוב: "למה ריקלמה לא הצליח בבארסה? בגלל מטומטם כמו לואי ואן חאל"

חלוץ העבר הבולגרי טען כי אי ההצלחה של הארגנטינאי בברצלונה טמונה במאמן ההולנדי: "איפה יוהאן קרויף ואיפה הוא?". על ליאונל מסי: "הכי צנוע שפגשתי"

שחקן ספורטינג ליסבון ז'ואלסון פרננדס, פלייר/צילום מסך

בווידאו: שחקן נבחרת פורטוגל הצעירה ז'ואלסון פרננדס

שחקן העבר האגדי של ברצלונה חריסטו סטויצ'קוב תמיד מעורר עניין, במיוחד כשהוא מנסה לנתח את ההיסטוריה של המועדון הקטאלני. במשך שבע שנותיו במועדון זכה הבולגרי בלא פחות מ-15 תארים. לאחרונה ניסה סטויצ'קוב להסביר את אי ההצלחה של הארגנטינאי חואן ריקלמה, שנחת בקאמפ נואו בקיץ 2002.

ריקלמה הספיק לערוך 40 הופעות במדי הבלאוגרנה, במהלכן כבש ארבעה שערים, אך את ההצלחה הגדולה שלו בספרד רשם כשעבר לויאריאל, במדיה כבש 42 שערים, תוך כדי שהוא מוביל את הקבוצה לחצי גמר ליגת האלופות בעונת 2004/5. "למה ריקלמה לא הצליח בבארסה? בגלל מטומטם כמו לואי ואן חאל", ירה סטויצ'קוב בריאיון. "ההולנדי הזה עשה כמה דברים טובים שראוי לכבד, אבל הרבה בכדורגל סבלו בגלל השטויות שלו. אני סבלתי את זה כששיחקתי תחתיו בעונת 1997/98. איפה יוהאן קרויף ואיפה הוא? יש הבדל עצום ביניהם".

חריסטו סטויצ'קוב שחקן ברצלונה. Denis Doyle, AP
סבל תחת לואי ואן חאל. סטויצ'קוב במדי ברצלונה/AP, Denis Doyle

"ריקלמה לא הצליח בגלל הצורה שבה תופקד על המגרש", המשיך סטויצ'קוב. "הייתה לו קריירה גדולה, במיוחד בויאריאל, אבל גם בשנה שלו בברצלונה הוא נהנה מאוד וכולם נהנו מהשערים שלו, המסירות שלו והאיכות שלו, אבל כמגיע מאמן שרוצה להוציא ענבים מתפוחים - זה בלתי אפשרי".

מעבר לכך, נדרש גדול חלוצי נבחרת בולגריה בכל הזמנים להשוות בין דייגו מראדונה לבין ליאונל מסי: "עבור כל מה שהוא עבור ברצלונה, מסי הוא הגדול ביותר. אולי אפשר באמת לטעון שחסרה לו זכייה בגביע העולם, אבל אף שחקן לא זכה בכמות התארים זהוא זכה. הוא האדם הכי צנוע שפגשתי. הוא לא עובד בשביל עצמו אלא בשביל המועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully