וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשאברהם גרנט צלצל למייקל ג'ורדן: "היו לו סיפורים מדהימים"

שחקן פורטסמות' לשעבר מייקל בראון נזכר בישראלי: "הוא הזכיר את כל המפורסמים שהוא מכיר ואנחנו צחקנו, זה היה מטורף"

מתוך טוויטר

לאחר שסיים את דרכו בצ'לסי, מונה בקיץ 2009 אברהם גרנט למנהל הטכני של פורטסמות'. כחודשיים לאחר מכן החליף את פול הארט בתפקיד מנג'ר הקבוצה, והצליח להוליך את פומפי עד גמר הגביע האנגלי, שם נכנעה קבוצת התחתית 1:0 לבלוז. בליגה זה הלך קצת פחות מוצלח, כשפורטסמות' סיימה את העונה ההיא במקום האחרון בטבלה, לאחר שתשע נקודות הופחתו ממאזנה - מרחק 16 נקודות מחוף מבטחים.

ובכל זאת, גרנט הותיר רושם חיובי, בעיקר בשל קמפיין הגביע המוצלח. "הסתדרתי איתו טוב מאוד", סיפר שחקן הקבוצה לשעבר מייקל בראון. "הוא היה נהדר. הוא היה מאוד רגיש ורצה שנהנה מהכדורגל שלנו. הוא השתמש בטקטיקות שונות והיה כיף איתו מאוד. אברהם תמיד אמר לנו, 'זה לא לחץ, לכו ותהנו מהכדורגל, חלומות יכולים להתגשם'. הוא גרם לנו להרגיש טוב. וגם היו לו סיפורים נהדרים, חלקם היו ממש מדהימים".

הנה דוגמא לאחד הסיפורים הללו: "אברהם היה אומר לנו, 'כרגע דיברתי בטלפון עם מייקל ג'ורדן'. חלק מהשמות שהוא הזכיר היו מטורפים, אי אפשר היה להמציא את זה. במהלך האימונים, הוא הזכיר את כל המפורסמים שהוא מכיר ואנחנו צחקנו. זה היה סוריאליסטי. אני לא יכול לזכור את כל האנשים שהוא סיפר לנו עליהם, אבל באמת שזה היה מטורף".

אברהם גרנט כמנג'ר פורטסמות'. GettyImages
זכור לטובה. גרנט בפורטסמות'/GettyImages

בראון סיפר שהיום של גמר הגביע מול צ'לסי היה גם היום בו אמור להיוולד בנו. "היה לנו משחק מול אברטון, משחק הליגה האחרון שלנו לפני הגמר. אברהם אמר לי, 'פשוט לך תהיה עם המשפחה שלך. אתה לא צריך לשחק'. אבל תהיתי מה יקרה אם מישהו אחר ישחק טוב במקומי - אוכל לאבד את מקומי בגמר. דיברתי עם עוזר המאמן, ואז אברהם צלצל אלי. הוא אמר, 'לך תהנה מלידת הבן שלך ונתראה בשבוע הבא. אתה משחק בגמר. יש לי הרבה כבוד לאיש הזה. הוא הבטיח לי ועמד במילה שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully