וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב - בית"ר ירושלים: יאניוטיס עשוי לפתוח, לראשונה העונה בליגה

היווני עשוי להחליף את טננבאום ולקבל דקות ראשונות העונה במסגרת הליגה. יונתן כהן ושכטר יחזרו ל-11 של איביץ', דור פרץ: "יש לנו שיאים שאנחנו רוצים לשבור והמשחקים האלה מאוד חשובים לנו"

מחזור 34הסתיים01/07/2020
מכבי תל אביב
  • כהן (74)
0
    בית"ר ירושלים
    שחקני מכבי תל אביב חוגגים בחדר ההלבשה/מתוך האינסטגרם של דן גלזר

    בווידאו: חגיגות שחקני מכבי תל אביב לאחר הבטחת האליפות

    מכבי תל אביב

    כשם שדניאל טננבאום החליף את פרדראג ראיקוביץ' במחזורים האחרונים של העונה שעברה, כך אנדראס יאניוטיס עשוי לפתוח מחר בהרכב של האלופה - לאחר שלא שיחק העונה כלל במסגרת הליגה. איתי שכטר ויונתן כהן יחזרו ל-11.

    מאמן האלופה ולאדן איביץ' אמר לקראת המשחק: "בית"ר ניצחה אותנו פעם אחת העונה בגביע הטוטו ופעמיים סיימה איתנו בתיקו. זו אולי הקבוצה היחידה עם מאזן חיובי מולנו. זו קבוצה טובה עם מאמן טוב שעשתה התקדמות העונה, אנחנו מצפים למשחק קשה. בית"ר אוהבת לשחק פתוח, יש להם שחקנים צעירים ומלהיבים. אנחנו רוצים לנצח ונעשה את הטוב ביותר שלנו, נכין את הקבוצה. זה לא יהיה קל, אבל יש לנו הרבה שחקנים שרוצים לשחק ורוצים להיות ווינרים עד הסוף. נסיים את העונה בבלומפילד ללא האוהדים שלנו וזה עצוב, זה קשה, אנחנו יודעים מה האוהדים שלנו נתנו לנו העונה. אנחנו מתגעגעים אליהם אבל אני חושב שהם מרוצים ממה שהראינו להם".

    דור פרץ הוסיף: "זכינו באליפות ארבעה מחזורים לסוף, אבל אנחנו רוצים לעשות את העבודה עד הסוף. יש לנו שיאים שאנחנו רוצים לשבור והמשחקים האלה מאוד חשובים לנו. בית"ר קבוצה קשה מאוד, מאוד איכותית, אנחנו מעריכים אותה ויודעים מה היכולות שלה. נצטרך להגיע מוכנים. זה משחק אחרון בבלומפילד, אנחנו מתגעגעים לבלומפילד עם קהל. אני מקווה שזה יהיה המשחק האחרון בבלומפילד ללא קהל".

    במועדון השיקו חולצה חדשה עם פאץ' חגיגי ומוזהב, ובו הספרות 24, לציון האליפות ה-24, בדומה לפאץ' שהושק באליפות הקודמת. הצהובים ישחקו עם המדים החגיגיים מחר, ועד תום העונה

    המדים החדשים של מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
    המדים החדשים של האלופה/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

    בית"ר ירושלים

    רוני לוי ימתין עד מחר כדי לקבוע סופית את ה-11 שיפתחו. עידן ורד צפוי לחזור להרכב, ככל הנראה לצד אנז' פרדי פלומן ומקס גרצ'קין. "זאת הזדמנות לברך אותם על האליפות שלהם ואת המאמן שלהם איביץ' על כך שעשו עבודה טובה מאוד", אמר מאמן הצהובים-שחורים. "מבחינתנו זה משחק קשה מאוד נגד יריבה חזקה מאוד שלא הפסידה השנה וזה מדבר בעד עצמו. תמיד יש רצון לנצח את האלופים ובטח ביריבות שיש בין מכבי תל אביב לבין בית"ר ירושלים אבל מעבר לזה לנו הניצחון חשוב עוד יותר כי אנחנו בפלייאוף לצערי עוד לא ניצחנו ואנחנו מאוד רוצים לנצח".

    המשחק ישודר בספורט5 וברדיו גלי ישראל, תדרים 94,106.5 ,89.3 fm ובאפליקציה.

    טריוויה

    * המאזן עד כה ב-127 מפגשים בין הקבוצות בליגה הבכירה: 38:52 למכבי תל אביב בניצחונות, ועוד 37 תוצאות תיקו.

    * מכבי תל אביב רחוקה שלושה משחקים מעונה ללא הפסד - בפעם הראשונה מאז מכבי חיפה מודל 1993/94 ובפעם הרביעית בתולדות הליגה. שלושה ניצחונות יביאו אותה ל-90 נקודות שיהוו שיא מועדון חדש.

    * בית"ר ירושלים לא הצליחה לכבוש בחמשת משחקי הליגה האחרונים מול מכבי תל אביב.

    * לשתי הקבוצות יש העונה חמש תוצאות 0:0, כאשר פעמיים זה קרה אחת מול השנייה.

    * האלופה שמרה העונה על שער נקי ב-27 מ-33 המחזורים וספגה רק שמונה שערים. בית"ר היא אחת מתשע הקבוצות שלא הכניעו העונה את דניאל טננבאום.

    * בית"ר ירושלים נמצאת ברצף של חמש תוצאות תיקו (לראשונה בעידן ליגת העל) ואחרי שבעה משחקים ללא ניצחון (הכי ארוך מאז 10 המשחקים בתקופת הצ'צ'נים בינואר-אפריל 2013).

    הרכבי הקבוצות

    שופט: שניר לוי
    אצטדיון: בלומפילד

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully