וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש בבית"ר ירושלים: "לא ברור איך אפשר יהיה למצוא פתרונות כלכליים"

30.6.2020 / 16:31

במועדון מודאגים מהמצב הכלכלי והעונה הבאה. שחקנים חיזקו את איינבינדר: "מתנהלים מולו לא נכון. הוא לא פראייר, יישב ביציע אם צריך". עידן ורד ופלומן צפויים לחזור ל-11 מול מכבי תל אביב

אתר רשמי

לאחר שבעה משחקי פלייאוף ללא ניצחון, תנסה בית"ר ירושלים להפתיע מחר (רביעי) ולהנחיל למכבי תל אביב הפסד ראשון העונה. הקבוצה של רוני לוי סיימה סחוטים את המשחק מול הפועל חיפה ביום ראשון, ועל כן ימתין המאמן עד מחר כדי לקבוע סופית את ה-11 שיפתחו. עידן ורד צפוי לחזור להרכב, ככל הנראה לצד אנז' פרדי פלומן ומקס גרצ'קין. המאמן ערך שיחות אישיות עם חלק מהשחקנים בנוגע לאווירת סוף העונה שמלווה את הכדורגל ואמר להם: "אני לא מכיר אווירת סוף עונה, לנו יש משימה שצריכים לסיים אותה ואנחנו צריכים להרים את עצמנו ולעשות אותה כמו שצריך".

בבית"ר ירושלים חוששים כי ביטחון השחקנים נפגע בשל התקופה הארוכה ללא ניצחון, וכמובן שגם חוסר הוודאות לגבי העונה הבאה לא מוסיף שקט. שחקנים בקבוצה מרבים לשאול האם יתבקשו לקיצוץ נוסף או שמא יבוצעו שחרורים של שחקנים הנמצאים תחת חוזה, ומבינים שרק בסוף העונה יתחילו לקבל תשובות. "לא קל לאף אחד", אמר גורם במועדון. |כרגע זה נראה שהולכים לעונה ללא קהל, גם ההכנסות מספונסרים וחסויות יירדו ולא ברור איך אפשר יהיה למצוא פתרונות, זה מאוד מסובך כרגע וייקח זמן עד שדברים יתבהרו".

שחקני בית"ר ירושלים. דני מרון
חוסר הוודאות חוגג/דני מרון

שחקנים בכירים במועדון יצאו נגד הלחשושים על עתידו של דן איינבינדר , ואף חיזקו את השחקן בשיחות: "לפני חודשיים שלחו אותו אלינו יחד עם עידן (ורד) לשכנע את כולם לקיצוץ של 30% בעונה הנוכחית ובעונה הבאה. עכשיו יודעים שזה ייראה רע לבקש ממנו קיצוץ גבוה נוסף, אז אומרים שיחתכו אותו? למה לא אמרו לו את זה כשביקשו שיחתום על קיצוץ לעונה הבאה? עוד לא יודעים מי יאמן, איך יודעים אם ירצו אותו? מתנהלים מולו לא נכון, הוא לא פראייר, יישב ביציע אם צריך".

משה חוגג הביא את איינבינדר לבית"ר ירושלים כאשר לקח את חוזהו בהפועל באר שבע. לאחר קיצוץ יעמוד שכרו של הקשר בעונה הבאה על 225 אלף דולר, סכום שבעידן הקורונה אף קבוצה לא תתקרב לשלם אפילו מחציתו, מה שאומר באופן כמעט ודאי שאיינבינדר יישאר בבית"ר בעונה הבאה, גם אם המשמעות היא שיתבקש להתאמן בצד או לעלות ליציע.

גם המקרה של רוני לוי, לו חוזה של 1.4 מיליון שקל, דומה. בהנחה שלא יהיה קהל, קשה לראות איך בית"ר תוכל להרשות לעצמה לשלם למאמן נוסף ב-2020/21. כל עוד לא ימצא קבוצה חדשה, לוי לא מתכוון להגיע עם בית"ר ירושלים להבנות כלשהן ואם יודיעו לו כי הוא לא ממשיך, ידרוש את שכרו המלא. אפילו אם ימצא קבוצה חדשה, ייתכן ובית"ר תצטרך להשלים את שכרו. העונה אמנם תסתיים בעוד מספר שבועות, אבל נראה שבבית"ר ירושלים יזדקקו להרבה יותר זמן כדי לערוך תכנית כלכלית ברורה לעונה הבאה, על רקע אי הוודאות הגדול.

עוד בוואלה!

גיא הראל בדיון מיוחד בנושא ההטרדות המיניות: "כל סביבת העבודה הזאת מאוד מוזרה"

לכתבה המלאה
דן איינבינדר שחקן בית"ר ירושלים רץ לכיוון מאמנו רוני לוי. ברני ארדוב
את גב השחקנים הבכירים יש לו. איינבינדר/ברני ארדוב

על המשחק מול הצהובים אמר רוני לוי: "זאת הזדמנות לברך אותם על האליפות שלהם ואת המאמן שלהם איביץ' על כך שעשו עבודה טובה מאוד. מבחינתנו זה משחק קשה מאוד נגד יריבה חזקה מאוד שלא הפסידה השנה וזה מדבר בעד עצמו. תמיד יש רצון לנצח את האלופים ובטח ביריבות שיש בין מכבי תל אביב לבין בית"ר ירושלים אבל מעבר לזה לנו הניצחון חשוב עוד יותר כי אנחנו בפלייאוף לצערי עוד לא ניצחנו ואנחנו מאוד רוצים לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully