וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו בלבול: "לא מסתפקים במקום באירופה, רוצים לקפוץ עוד מדרגה"

30.6.2020 / 14:39

מאמן מכבי חיפה התייחס למטרות של הירוקים לפני הדרבי מול הפועל חיפה (רביעי, 20:30, ספורט1). התלבטות בין וילדסחוט לפלקושצ'נקו. אצל האדומים: סער פדידה חוזר, ניסו קפילוטו וקווין טאפוקו ייעדרו

מחזור 34הסתיים01/07/2020
הפועל חיפה
  • סילבסטר (72)
4:1
  • (4) רוקאביצה
  • (9) סלליך
  • (23) רוקאביצה
  • (26) סלליך
מכבי חיפה
התגובות בתום המשחק מול הפועל באר שבע, פלייר/דוברות מכבי חיפה

בווידאו: מרקו בלבול וניקיטיה רוקאביציה לאחר הניצחון של מכבי חיפה על הפועל באר שבע

הפועל חיפה

הקבוצה של חיים סילבס תקבל בחזרה את סער פדידה שחוזר אחרי היעדרות בשל צבירת כרטיסים צהובים, ותחסר את ניסו קפילוטו הפצוע. קווין טאפוקו סובל ממתיחה במפשעה וגם הוא לא יהיה בסגל.

"זה משחק מאוד חשוב בשבילנו, אנחנו רוצים להמשיך את העונה הנהדרת וניצחון בדרבי יכול להיות סימן קריאה לעונה הטובה מאוד שלנו", אמר סילבס. "המשחק חשוב מאוד לשחקנים, לצוות, להנהלה, בטח לאוהדים. נבוא לתת את המקסימום, נמשיך לשלב צעירים במינונים נכונים. ניצחון בדרבי ייתן טעם טוב לעונה הזו".

הרכב משוער: יסמין בוריץ, דור מלול, גיא משפתי, מיקי סירושטיין, ניקולה גולאן, לירן סרדל, תומר אלטמן, סער פדידה, אלמוג בוזגלו, נס זמיר, אופיר מזרחי.

שחקן הפועל חיפה סער פדידה. אדריאן הרבשטיין
חוזר. סער פדידה/אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה

אחרי שאיבדה סופית את הסיכוי לזכות באליפות, ובמקביל הבטיחה את המקום השני והכרטיס למוקדמות הליגה האירופית, למכבי חיפה נותרו שלושה משחקים בהם נותר לה רק להיאבק על הכבוד. בצד המקצועי עושה רושם שמרקו בלבול ימשיך עם מרבית ההרכב שפתח במשחקים האחרונים. ההתלבטות היחידה היא בין מקסים פלקושצ'נקו לבין יאניק וילדסחוט. אם וילדסחוט יפתח, דולב חזיזה יוסט לעמדת הקשר המרכזי.

סאן מנחם אמר לאתר הרשמי של הקבוצה לקראת המשחק: "משחק דרבי תמיד חשוב לנו ולאוהדים. אנחנו מבינים את החשיבות שלו ובאים מוכנים. יש לנו עוד שלושה משחקים עד לסיום העונה הזו וחשוב שנעשה הכל כדי להציג יכולת טובה ולסיים בטעם טוב".

בלבול הוסיף: "הייתי שחקן כשהבטחנו מקום באירופה לפני יותר מעשרים שנה. אחד הדברים שאמרתי לעצמי כשהגעתי לפני שנה זה שלשם אני רוצה לחזור. עשינו את זה בשנה שעברה ועשינו את זה גם העונה. זה תמיד חשוב למועדון כמו מכבי חיפה לשחק בזירה האירופית. יחד עם זאת אני והשחקנים לא מסתפקים בזה ורוצים לקפוץ עוד מדרגה".

סאן מנחם שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
"מבינים את החשיבות". סאן מנחם/אדריאן הרבשטיין

טריוויה

* זה יהיה הדרבי ה-105 בין הקבוצות בליגה הבכירה, כשמכבי חיפה מובילה 29:46 בניצחונות ועוד 29 משחקים הסתיימו בתיקו.

* הפועל חיפה לא ניצחה בשלושת מפגשי הליגה העונה (שתי תוצאות תיקו והפסד) ואם זה יקרה גם הפעם, זו תהיה העונה הראשונה מאז 2015/16 ללא ניצחון בדרבי.

* מכבי חיפה תוכל להגיע לרצף של ארבעה ניצחונות בפעם השנייה העונה בליגה. אם תנצח בשלושת המחזורים שנותרו, סגנית האלופה תשווה את מאזן הניצחונות (24) מהאליפות האחרונה לפני תשע שנים.

* מרקו בלבול עדיין לא הפסיד דרבי כמאמן מכבי חיפה. יש לו שני ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו.

* הפועל חיפה דייקה בכל 16 הפנדלים האחרונים שלה בליגת העל, מאז שמהראן לאלה החמיץ (ואז כבש מהריבאונד) מול דלה איינוגבה והפועל אשקלון בדצמבר 2016.

* על 11 מהפנדלים ברצף הזה חתום גל אראל, שכל ששת שעריו העונה והחמישה בעונה הקודמת היו מהנקודה הלבנה. שער השדה האחרון? במאי 2018 מול מכבי נתניה.

הרכבי הקבוצות

שופט: עידן לייבה
אצטדיון: חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully