וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע השוותה רצף מעונת הירידה, יוסי אבוקסיס מאוכזב מהמחליפים

הקבוצה מבירת הנגב סופרת 9 משחקים ללא ניצחון לראשונה מזה 22 שנה. המאמן: "יש שחקנים שמקבלים צ'אנס ולא לוקחים אותו"

מאמן הפועל באר שבע, יוסי אבוקסיס. ברני ארדוב
הרבה סיבות לדאגה. אבוקסיס/ברני ארדוב

הפועל באר שבע רשמה הערב (שלישי) משחק ליגה תשיעי ברציפות ללא ניצחון, הפעם אחרי הפסד 1:0 להפועל תל אביב. זה הרצף הכי ארוך של הקבוצה מבירת הנגב מאז עונת 1997/98 בה היא ירדה ליגה, ולמרות שיוסי אבוקסיס ביצע רוטציה ועלה בהרכב שכולל לא מעט שחקני ספסל, היכולת עדיין צריכה להדאיג אותו שבועיים לפני גמר גביע המדינה.

"אנחנו לא משחקים טוב בפלייאוף, זה לא סוד", אמר אבוקסיס, "אנחנו לא מצליחים לייצר הרבה מצבים במשחקים, יש לנו בעיה קשה מאוד במשחק ההתקפה. אנחנו עושים הרבה רוטציות, אבל זה לא תירוץ, כל מי שנמצא כאן צריך לשחק יותר טוב. זה שאנחנו בגמר גביע המדינה רק צריך לתת מוטיבציה לשחקנים מחליפים, חבל שהם מקבלים המון צ'אנסים ולא לוקחים אותם, משחק אחרי משחק".

המאמן המשיך: "אמרתי לשחקנים לפני המשחק, תעשו לי כאבי ראש בריאים לפני הגמר. אין עומסים על שחקנים כי אנחנו מחלקים את זה בין כולם, אז הם צריכים לבוא טריים ולא לוקחים את הצ'אנס. הם צריכים להיות בפוקוס. זה מאכזב מאוד, אבל נמשיך קדימה".

על מועמדותו לאימון הנבחרת אמר אבוקסיס: "זה ממש לא משפיע. אף אחד לא מדבר מילה, גם אם אני מועמד זה לא גורם לשחקנים לתת פחות. לא נחפש תירוצים, אנחנו לא טובים כי יש הרבה שחקנים שלא מביאים אנרגיות למשחקים - ולא בגלל משהו אחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully