וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "קופחנו בדרבי בצורה מזעזעת, זה הדליק את השחקנים"

30.6.2020 / 22:09

מאמן הפועל תל אביב דיבר אחרי הניצחון על הפועל באר שבע גם על הנבחרת: "ההתאחדות צריכה לרצות מישהו, לא שהוא יעשה לעצמו לובי"

ניר קלינגר, מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"לא פגשתי בקריירה שלי כמאמן, שחקנים עם חוסן מנטלי כמו של בוזגלו, בעיקר בנושא פציעות". קלינגר/ברני ארדוב

הפועל תל אביב ניצבה הפסד אחד בלבד משיא שלילי של חמישה - בפעם הראשונה מאז 1996 - אבל גברה הערב (שלישי) 0:1 על הפועל באר שבע אחרי משחק בו היא הייתה עדיפה. שער של אוראל דגני בפנדל (66) העניק לאדומים ניצחון שלישי בפלייאוף העליון ופתאום הם מפגרים אחרי הקבוצה מבירת הנגב רק בנקודה.

שחקני הפועל תל אביב שביט מזל, אוראל דגני. ברני ארדוב
סוף סוף שמחה בהפועל תל אביב. מזל ודגני/ברני ארדוב

ניר קלינגר אמר אחרי המשחק: "הדבר העיקרי שהשתנה לעומת המשחקים הקודמים זה ששיחקנו בהרכב חסר, אבל טרי. למעט קו ההגנה, כל שאר השחקנים היו רעננים, כאלה שבדרך כלל לא פותחים. זה מראה שצריך להחזיק את כל הסגל חי ונושם. היה חשוב לעצור את רצף ההפסדים שהיה מעצבן. בדרבי קופחנו על ידי השופטים בצורה מזעזעת, זה הצית אש אצל השחקנים ואצלי".

על הפציעה של מאור בוזגלו, אמר המאמן: "דיברנו בצהריים, מצבו בסדר. הוא עבר בדיקת MRI וצריך לפענח אותה קצת יותר טוב, קצת יותר לעומק. כמי שמכיר את מאור, אני חושב שהוא בחור מאוד חזק, לא פגשתי בקריירה שלי כמאמן שחקנים עם חוסן מנטלי כזה, בעיקר בנושא פציעות. הוא ייקח יום-יומיים לחשוב איך מטפלים בו ואיך הוא חוזר הכי מהר שאפשר. יכול להיות שזו תהיה היעדרות של קצת יותר זמן ממה שחשבנו".

על הנבחרת: "הנבחרת זה דבר יותר מדי רציני עבורי, כמי שהוביל את הנבחרת ברגעים הגדולים שלה - בצרפת, באוסטרליה, בקולומביה - זה לא צחוק. כל המועמדים ראויים וכל מי שהשם שלו הוזכר הוא ראוי, אבל צריך לקחת את זה ברצינות. אני הראשון שאברך את מי שייבחר, אבל אני מתעסק בהפועל תל אביב. להיות מאמן נבחרת זה כבוד גדול וההליך הנכון הוא שראשי ההתאחדות ירצו מאוד את המאמן ולא להיפך - לא שהוא יעשה לעצמו לובינג. בפרמטמר הזה אני יוצא מהמשחק. כשרוצים מאמן צריך לפנות אליו, להראות שרוצים אותו. זו נבחרת ישראל, ואחרי הרבה שנים של כלום ושום דבר צריך לשנות משהו".

הקפטן אוראל דגני: "אנחנו שמחים לעצור את רצף ההפסדים עם ניצחון מתוק, אני שמח שהבקעתי אחרי הרבה זמן ועזרתי לקבוצה להשיג 3 נקודות. עוד כמה ימים יש עוד משחק חשוב ונגיע אליו מוכנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully