וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה משחקני ניו אורלינס נמצאו חיוביים לקורונה, דנבר סגרה את מתחם האימונים

הפליקנס לא חשפו את שמות השחקנים שנדבקו, בנאגטס הגיבו למאורעות. לאחר שג'ורדן ודינווידי נדבקו: הנטס פתחו את מתחם האימונים

צילום מסך

חודש בדיוק נותר עד שעונת ה-NBA תחודש לה באורלנדו, ובליגה ממשיכים לעסוק בתוצאות בדיקות הקורונה שעברו השחקנים השונים. הג'נרל מנג'ר של ניו אורלינס דייויד גריפין סיפר הערב (שלישי) כי שלושה משחקני הקבוצה יצאו חיוביים בבדיקה הראשונית שנערכה ב-23 ביוני, ונכנסו לבידוד. גריפין לא נקב בשמות השחקנים.

דנבר, לעומת זאת, החליטה לסגור את מתחם האימונים שלה, בשל הבדיקות שלימדו על מספר נדבקים בנגיף. כרגע, יורשו השחקנים להתאמן אך ורק בנפרד, עד הטיסה לאורלנדו ב-7 ביולי. בין היתר, רשימת הנדבקים בקבוצה כוללת את ניקולה יוקיץ' והמאמן מייקל מאלון.

זאיון וויליאמסון, דריק פייבורס, ניו אורלינס פליקנס. AP
שמות השחקנים לא פורסמו. וויליאמסון ופייבורס/AP

האם מקומה של ברוקלין בפלייאוף ה-NBA בסכנה? ספנסר דינווידי ודיאנדרה ג'ורדן, שניים מהשחקנים הבכירים הקבוצה, הודיעו הלילה (בין שני לשלישי) שנמצאו חיוביים לקורונה, פחות מחודש לפני חידוש העונה בדיסניוורלד.

דינווידי, השחקן המצטיין של הקבוצה העונה ומי שנכנס בהצלחה לנעליו של קיירי אירווינג הפצוע, הודה שהשתתפותו בהמשך העונה מוטלת בספק גדול בעקבות הבדיקה החיובית. ג'ורדן כבר הבהיר מראש שלא יגיע. "גיליתי היום שנמצאתי חיובי לקורונה. כתוצאה מכך, לא אגיע לאורלנדו להמשך העונה", כתב הסנטר הוותיק.

השניים הללו מצטרפים לשורה של שחקנים בכירים של הנטס שייעדרו מהמשך העונה: קווין דוראנט הפצוע לא יתאושש בזמן כדי לחזור, קיירי אירווינג מושבת אף הוא, ולאחרונה הודיע הפורוורד ווילסון צ'נדלר שהוא מוותר על השתתפותו מטעמים בריאותיים. למרות זאת, היום הודיעו במועדון כי הוחלט לפתוח מחדש את המתחם האימונים, על אף הבדיקות החיוביות של צמד השחקנים.

עוד בוואלה!

רודי גובר שהחלים מקורונה: "חוש הריח שלי עדיין לא 100 אחוז"

לכתבה המלאה
שחקני ברוקלין נטס דיאנדרה ג'ורדן, ספנסר דינווידי, כריס לוורט, ווילסון צ'נדלר. GettyImages
כנראה ששלושה מהם לא יופיעו לאורלנדו. ג'ורדן, דינווידי, צ'נדלר ולוורט/GettyImages

הנטס מדורגים במקום השביעי במזרח ועדיין לא הבטיחו את מקומם בפלייאוף. וושינגטון המדורגת תשיעית במזרח נמצאת במרחק של שישה משחקים מהנטס, אולם במצבת השחקנים הנוכחים של ברוקלין ייתכן שתוכל להדביק את הפער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully