וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רודי גובר שהחלים מקורונה: "חוש הריח שלי עדיין לא 100 אחוז"

כוכב יוטה שהיה הראשון שנדבק בקורונה והשבית את ה-NBA, חשף בראיון ל"לאקיפ": "יכול להריח רק מקרוב". דאגה מעלייה במקרי ההדבקה בפלורידה

צילום מסך

רודי גובר כוכבה הצרפתי של יוטה ג'אז היה שחקן ה-NBA הראשון שנמצא חיובי לנגיף הקורונה. הוא אולי לא הראשון שנדבק בחיידק, אך הוא הראשון שהתגלה ובעקבות הגילוי על כך למעשה הופסקה הליגה, שצפויה לחזור לפעילות רק בסוף החודש הבא. היום (ראשון) ערך גובר ראיון ל"לאקיפ" הצרפתי ובו הוא דיבר על ההתמודדות שלו עם שרידי המחלה, שמסתבר לא ממש מאחוריו למרות שעברו כמעט ארבעה חודשים מאז שהוא נמצא חיובי לראשונה (11.3).

שחקני יוטה ג'אז רודי גובר, דונובן מיטשל. AP
יעמדו לרשות יוטה, אם הליגה תחזור. גובר ומיטשל/AP

"הטעם שלי חזר, אבל חוש הריח שלי עדיין לא 100 אחוז. אני יכול להריח ריחות מסויימים, אבל לא מרחוק. דיברתי עם מומחים, שאמרו לי שזה יכול לקחת שנה עד שאחזור להריח כמו שצריך".

גובר נחשב למקרה קל של נשא קורונה והוא כמובן צפוי לשחק עם יוטה בחודש הבא אם וכאשר הליגה תחזור. אבל העובדה שגובר עדיין מרגיש את המחלה כמעט ארבעה חודשים אחרי שנדבק, צריכה להדאיג את אנשי ה-NBA שמתבשרים בימים האלו על עלייה חדה במקרי ההידבקות בפלורידה, שם ייערכו כל המשחקים אחרי חידוש הליגה.

גם דונובן מיטשל, שכנראה נדבר מגובר, יעמוד לרשות יוטה עם חידוש הליגה, אבל בוגדן בוגדנוביץ' הפצוע סיים את העונה וזה חיסרון משמעותי לקבוצה מסולק לייק סיטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully