וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: חטאפה חזרה למקום החמישי אחרי 1:2 על ריאל סוסיאדד

חיימה מאטה השלים צמד בדקה ה-83 והעניק לקבוצתו ניצחון ראשון מאז חידוש הליגה, כשהפער מסביליה הרביעית צומק לשתי נקודות בלבד. הפסד רביעי רצוף לבאסקים

אריאן רובן מודיע על חזרתו לכרונינגן/האתר הרשמי של כרונינגן

בווידאו: אריאן רובן מכריז על חזרתו המרגשת לכרונינגן

חטאפה הוציאה הערב (שני) כמעט סופית את ריאל סוסיאדד מהמאבק על הכרטיס הרביעי לליגת האלופות, כשניצחה אותה 1:2 במשחק הנעילה של המחזור ה-32 בלה ליגה. חיימה מאטה השלים צמד בדקה ה-83 והחזיר את המארחת למקום החמישי, מרחק שתי נקודות בלבד מסביליה הרביעית והכרטיס לצ'מפיונס ליג. הבאסקים סופרים ארבעה הפסדים רצופים והשיגו נקודה אחת בלבד מאז החזרה מפגרת הקורונה, כך שהם כעת במקום השביעי ובמרחק שבע נקודות מסביליה.

שחקני חטאפה חוגגים עם חיימה מאטה. רויטרס
ליגת האלופות עדיין בהישג יד. שחקני חטאפה חוגגים/רויטרס

חטאפה גם היא לא ניצחה מאז חידוש הליגה, אבל לעומת ריאל סוסיאדד הגיעה אחרי שלוש תוצאות תיקו. הערב היה נראה שהיא בדרך לאיקס רביעי רצוף, אחרי טעות של השוער אלכס רמירו שהובילה לפנדל מוצלח של מאטה בדקה ה-20 ושוויון של עדנאן ינוזאי מבישול חכם של הקפטן מיקל אויארסבאל בדקה ה-55, אבל שבע דקות לסיום מאטה הכריע. חורחה מולינה סיפק הוצאת חוץ מהירה לתוך הרחבה, והחלוץ בעט מזווית קשה בין רגליו של רמירו וחגג את ה-11 שלו העונה. דאבל עונתי לחטאפה על ריאל סוסיאדד, וגם ב-1:2 באנואטה היה מאטה חתום על אחד השערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully