וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנבנטו עלתה והשוותה שיא עתיק, אינזאגי: "לא ציפיתי שנעשה היסטוריה כזו"

פיפו הנרגש התקשה לעכל את ההישג, כשקבוצתו הפכה לראשונה מאז אסקולי ב-1977/78 שמבטיחה עלייה באיטליה 7 מחזורים לתום העונה. בכורה לשי בן דוד במדי טרפאני

בווידאו: אריאן רובן מכריז על חזרתו המרגשת לכרונינגן

בנבטו הפכה הערב (שני) לעולה הראשונה לסרייה A והיא עשתה זאת בסטייל, עם 24 הפרש מהמקום השני וכשנותרו שבעה מחזורים לסיום העונה בליגה השנייה. בכך השוותה הקבוצה את שיא הליגה של אסקולי, שעלתה בשלב כזה בעונת 1977/78.

הקבוצה שבילתה את מרבית ימיה בליגות הנמוכות ושיחקה רק שלוש שנים בסרייה B, הייתה בליגה הבכירה למשך עונה אחת ב-2017/18 וירדה מיד עם מאזן דל של 21 נקודות, שישה ניצחונות ולא פחות מ-84 שערי חובה. הפעם, עם פיליפו אינזאגי האגדי על הקווים, היא מקווה לתסריט שונה לגמרי, כשעבור חלוץ העבר מדובר בעלייה שנייה בקריירה (העפיל עם ונציה לסרייה B לפני שלוש שנים).

פיליפו אינזאגי מאמן בנבנטו חוגג עלייה לסרייה A. GettyImages
שוב יהיה דרבי עם האח סימונה בעונה הבאה. פיליפו אינזאגי המאושר/GettyImages

לפני המשחק הערב מול יובה סטאביה, ביקש ראש העיר מהאוהדים להימנע מלהגיע לאזור האצטדיון, לאור ההנחיות בתקופת הקורונה. על המגרש לא הכול הלך חלק אחרי הרחקתו של הבלם לוקה קאלדירולה בדקה ה-24, אבל המחליף מרקו סאו נזקק לשתי דקות על המגרש כדי לקבוע 0:1 בדקה ה-71 והעניק לאינזאגי ניצחון 23 העונה. בנבטו ספגה רק 15 שערים ב-31 המחזורים, כשארבעה מהם היו בהפסד היחיד העונה - 4:0 לפסקארה במחזור התשיעי.

עוד בוואלה!

הסיפור המדהים של שוער אינטר: לא שיחק מעולם בקבוצה והורחק פעמיים

לכתבה המלאה
שחקני בנבנטו חוגגים עלייה לסרייה A. GettyImages
ספגו רק 15 שערים. שחקני בנבנטו חוגגים/GettyImages

בסיום אמר אינזאגי הנרגש: "מה שעשינו היום מספר את הסיפור שלנו, כשהצלחנו לנצח אחרי ששיחקנו כמעט משחק שלם ב-10 שחקנים. הבחורים עשו דבר היסטורי עם שיא של 77 נקודות אחרי 31 מחזורים. ניצחנו כל משחק ביתי העונה, אני לא יודע מה עוד אפשר להגיד. אני שמח בשביל הנשיא והמנהל המקצועי שהאמינו בי. יש לנו את המאזן ההגנתי הטוב באירופה והשחקנים היו פשוט נפלאים. הם עשו מעל ומעבר, כך גם הצוות שלי. לא ציפיתי שנעשה היסטוריה כזו".

אגב, מי שיהיה מתנת העלייה של פיפו הוא לואיק רמי, החלוץ הצרפתי בן ה-33 ששיחק בין היתר בליון, מארסיי, צ'לסי ונבחרת צרפת. רמי סיים את חוזהו בליל (14 שערים העונה בכל המסגרות) ונחת בבנבנטו כדי לחתום רשמית.

שחקני בנבנטו חוגגים עלייה לסרייה A. GettyImages
24 הפרש מהמקום השני. שחקני בנבנטו/GettyImages

* עוד בסרייה B: שי בן דוד ערך בכורה במדי טרפאני כשנכנס כמחליף בדקה ה-89 במשחק החוץ מול קוזנצה שהסתיים ב-2:2. קבוצתו עדיין מתחת לקו האדום, מרחק ארבע נקודות מהמקום ה-17 שמוביל למבחנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully