וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיפור המדהים של שוער אינטר: לא שיחק מעולם בקבוצה והורחק פעמיים

תומאסו ברני בן ה-37 ספג אדום ב-1:2 מול פארמה והורחק בפעם השנייה העונה, זאת למרות שמאז שחתם ב-2014 לא שיחק אפילו שנייה

אריאן רובן מודיע על חזרתו לכרונינגן/האתר הרשמי של כרונינגן

ספק אם מישהו מכם שמע פעם את השם תומאסו ברני, אבל אתמול (ראשון) האיש כנראה שבר איזשהו שיא היסטורי שספק אם אי פעם יישבר שוב. מדובר בשוער השלישי או אפילו הרביעי של אינטר, שעבר אליה מטורינו ב-2014. מאז שעבר, ברני לא שיחק אפילו פעם אחת, אבל אתמול הוא ספג כרטיס אדום מהספסל וכך הורחק כבר בפעם השנייה אחרי שספג כבר אדום בשלב מוקדם יותר של העונה, ב-1:1 מול קליארי בינואר.

ברני בן ה-37 הורחק אתמול במהלך ה-1:2 של אינטר בדקה ה-68. מול קליארי בינואר זה קרה אחרי שריקת הסיום כשהוא הגיע אל השופט ומחא לו כפיים בצורה סרקסטית מול הפנים בגלל ששלף כרטיס אדום ללאוטרו מרטינס. זה גרם לשופט לשלוף גם לו אדום. למרות שברני בכלל לא משחק באינטר, הוא משתכר שם 200 אלף יורו לעונה, לא רע יחסית למי שלא שיחק שנייה ותרם שני כרטיסים אדומים בשש עונות.

תומאסו ברני שוער אינטר. GettyImages
איזה איש מרשים. ברני/GettyImages

לטובת המעריצים, נוכל להרגיע אתכם ולבשר שחוזהו של ברני הוארך עד סוף אוגוסט בגלל הקורונה ולכן אי אפשר לשלול את האפשרות שיספוג כרטיס אדום נוסף. ברני החל את הקריירה שלו בנוער של אינטר, אבל לא הצליח לשחק ועבר לווימבלדון, אבל גם שם הוא לא שיחק. משם הוא עבר לטרננה מהליגה השנייה באיטליה ואפילו היה השוער הראשון שלה במשך שתי עונות. לאחר מכן הוא עבר בלאציו, סלרנטינה, בראגה וסמפדוריה. בסמפ הוא גם שיחק כדורגל בפעם האחרונה וזה קרה ב-2013.

מסתבר שהתפקיד האמיתי שלו הוא לשבת על הספסל, לצעוק על שופטים ולקחת משכורת יפה הביתה. שיהיה לו לבריאות.

  • עוד באותו נושא:
  • אינטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully