וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העתירה של הפועל עפולה נדחתה: "חשבנו שנצליח להוריד את מר כלפון משיכרון החושים שהוא נמצא בו"

בקבוצה דרשו מבית הדין של ההתאחדות להוציא צו מניעה להמשך משחקי הפלייאוף התחתון בלאומית, אך נענו בשלילה: "סליחה שהצקנו באמצע חגיגות האליפות של מכבי ת"א. אנו תמימים ונאיבים, באמת ובתמים חשבנו כי במנהלת הליגה ובהתאחדות לכדורגל מכירים את עקרון הספורטיביות"

צילום: דוברות בית"ר ירושלים

בווידאו: רוני לוי מאמן בית"ר ירושלים

הפועל עפולה דרשה מבית הדין של ההתאחדות לכדורגל להוציא צו מניעה להמשך משחקי הפלייאוף התחתון בליגה הלאומית, בעקבות "חוסר ספורטיביות" שנוצר אחרי שבני לוד נכנסה לבידוד עד ה-1 ביולי, אך היום (שני) קיבלה הודעה על כך שבקשתה נדחתה.

"כצפוי, עתירתנו נדחתה על ידי בית הדין של ההתאחדות לכדורגל (היינו בטוחים שההחלטה תתקבל ב-16:00 אבל ברכות על ההחלטה הזריזה, הצלחתם שוב למנוע מאיתנו לפנות לבית הדין האזרחי)", נכתב בהודעה של הפועל עפולה. "לא היה לנו ספק, ולכן התגובה הזו הוכנה אליכם כבר מראש. האמת ששמחנו על ההחלטה לחזור ולשחק ושההכרעה תהיה על כר הדשא אבל לא העלינו על דעתנו שהמנהלת תירה לעצמה ברגל ותגרום לכך שהליגה תסתיים בחוסר ספורטיביות. התוצאות שלנו מול הפועל פתח תקווה ומול נצרת עילית (נוף הגליל) בחמישי לא באמת חשובות, ההכרעה נפלה. אנו תמימים ונאיבים, באמת ובתמים חשבנו כי במנהלת הליגה ובהתאחדות לכדורגל מכירים את עקרון הספורטיביות. חשבנו כי נצליח להוריד את מר כלפון משיכרון החושים שהוא נמצא בו לאחר שהצליח להחזיר את הכדורגל הישראלי לפעילות (הכדורגל הישראלי מעניין אותך מלבד ארבע הגדולות?). חשבנו שנצליח לגייס אלינו את לקקני המנהלת שקוראים לעצמם נציגי הליגה הלאומית (גיל ברעם ואורי שרצקי). האמת? חשבנו, היינו נאיבים. האמת ששכרנו אפילו חוקרים פרטיים על מנת לערוך חיפושים אחרי המנהלת שנעלמה מיום חמישי האחרון (סליחה שהצקנו באמצע חגיגות האליפות של מכבי תל אביב). אלו היו ימים חשובים עבורנו - הבנו את היחס המחפיר לליגה הלאומית, ולכן זה לא באמת משנה לנו באיזו ליגה נשחק בעונה הבאה. ובנימה אישית - מר ארז כלפון, יו"ר הקבוצות הגדולות בליגת העל - בשנה הבאה, תעשה את הדבר שאתה טוב בו, תציל את הליגה הלאומית ותבצע התנתקות מליגת העל. הגיע הזמן שהליגה הלאומית תקבל את היחס הראוי לה".

הפועל עפולה ממוקמת במקום ה-15 הלפני אחרון בליגה הלאומית, בעוד בני לוד ממוקמת במקום ה-14 שמוביל למבחנים על ההישארות בלאומית. הקבוצה מבירת העמק דרשה מהמנהלת ומההתאחדות לדחות את שלושת המשחקים שנותרו לה בתאריך ושעה אחידים למשחקי בני לוד.

מאמן מכבי אחי נצרת שלומי דורה. קובי אליהו
היכן תשחק עפולה בעונה הבאה? דורה/קובי אליהו

דובר הפועל אשקלון, שלומי לוי, הגיב גם הוא לדברים בפוסט שהעלה לפייסבוק: "קרקס האבסורד, אין דרך אחרת לתאר את החלמאות בניהול הליגה הלאומית/עלק ליגה מקצוענית. להשיב אחרי מספר חודשים של סגר בבתים את הליגה החצי צולעת-חצי מנומנמת לקצב מטורף של שני משחקים בשלושה ימים למשך חודש רצוף (סיטואציה בה אפילו ריאל מדריד נופלת מהרגליים), לאף אחד במנהלת הליגות אין תשובה/פתרון לספורטיביות בצל הקורונה. יוצא מצב שקבוצה שלמה, שנלחמת נגד הירידה נכנסת לבידוד בגלל נהג אוטובוס שנמצא חיובי לקורונה וכיום היא יושבת בחדר ממוזג וצופה ביריבותיה לתחתית מזיעות ונלחמות על גורלן, כשבתיאוריה, בעוד כמה ימים, הם ייצאו מהבידוד, כשהם נשארים בליגה מבלי לשחק כלל! ניצחון ללא קרב!

איפה עקרון השוויון והצדק? איפה ההגינות? איפה הספורטיביות? איפה התקנון? היכן מצויים הערכים אותם נשריש לדור העתיד? הכדורגל הישראלי תקוע כבר שנים באותו המקום, במקום של "כסף כסף תרדוף!" כל השינויים הקוסמטיים שקיבלנו בשנים האחרונות כמו הקמת מנהלת ליגות וכדומה, מלמדות שמדובר רק באריזה מהודרת למוצר מקולקל.

הכדורגל הישראלי עבר מתיחת פנים בנראות, היום הוא מצטלם יותר טוב, ומגיע לצופה מהבית בכמה זוויות מרגשות ובאיכות 4k, אבל בשקט בשקט הקהל התאדה מהמגרשים, איבד עניין במוצר ונגיף הקורונה מסתבר עשה חסד גדול עם המותג שנקרא כדורגל ישראלי. אותי לימדו שכדורגל משחקים על כר הדשא, תוצאות מוכרעות עם כדור ברשת - וזה בטח לא מה שקורה היום!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully