וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה לאומית: בני סכנין הביסה 0:3 את הפועל ראשון לציון וקרובה לליגת העל

אמרי וולשמן (3), אמיר חלאיילה (68) ומהראן ראדי (84) כבשו מול הכתומים החלשים והקבוצה של אלדד שביט זקוקה לנקודה נוספת כדי להבטיח עלייה. הפועל עפולה ניצחה 1:2 את אום אל פאחם

עטאא ג'אבר שחקן בני סכנין חוגג עם מהראן ראדי. לילך וייס רוזנברג
ג'אבר חוגג עם ראדי/לילך וייס רוזנברג

המחזור ה-35 בליגה הלאומית התקיים הערב (חמישי) ונשא עימו בשורה משמעותית: בני סכנין בדרך חזרה אל ליגת העל אחרי עונה אחת בלבד בלאומית. הקבוצה של אלדד שביט הביסה 0:3 את הפועל ראשון לציון החלשה, שיפרה את מאזנה ל-63 נקודות, חמש מעל ראשון לציון עצמה וכשהיא עם יחס שערים עדיף בהרבה משלה, כך שגם תיקו יספיק לה כדי לעלות. בפלייאוף התחתון הפועל עפולה השיגה ניצחון נוסף, 1:2 מול אום אל פאחם והיא רחוקה שתי נקודות בלבד מבני לוד במקום שמוביל למבחני הישרדות.

אוהדי בני סכנין צופים במשחק מול הפועל ראשון לציון. לילך וייס רוזנברג
בינתיים על גגות סכנין/לילך וייס רוזנברג

בני סכנין - הפועל ראשון לציון 0:3

ערב ענק לקבוצה של אלדד שביט, שניצחה בקלות את הפועל ראשון לציון, שבכלל לא היוותה עליה איום או סכנה במהלך 90 הדקות, ועכשיו היא קרובה מתמיד להבטחת החזרה שלה לליגת העל. הפער של סכנין מראשון עומד עכשיו על חמש נקודות כששני משחקים נותרו ובנוסף לפער הנקודות יש גם הפרש של 14 שערים בין שתיהן, כך שקשה מאוד לראות את סכנין לא עולה. המארחת עלתה ליתרון כבר בדקה השלישית: עטאא ג'אבר הכניס מסירת עומק יפה לאמרי וולשמן, שסיים עם הרבה רגש וכבש את ה-0:1 של סכנין. בדקה ה-32 סכנין כמעט כבשה את השני אחרי שראדי העביר מסירת רוחב לוולשמן, שבעט מקרוב מעל השער. לפני סיום המחצית הראשונה הייתה התנגשות ראשים בין חסן חילו למחמוד קנדיל והמשחק הופסק לכמה דקות. עמוק בתוספת הזמן של המחצית ג'אבר שוב דהר קדימה נהדר ומסר מצוין לוולשמן, שהחמיץ לבד מול השוער. אמיר חלאיילה הכפיל בדקה ה-68 אחרי שטוויזר פרץ מימין והעביר מסירת רוחב, מתן עמבר הדף לא מספיק טוב וחלאיילה בעט ממצב קל פנימה את ה-0:2. בדקה ה-84 מהראן ראדי כבש את השלישי אחרי שקפץ לכדור גבוה בעוד עומרי לוזון סובב את הגב. ראדי השתלט וכבש בקלות את ה-0:3.

הפועל עפולה - הפועל אום אל פאחם 1:2

רק ביום שני היה נראה שהקבוצה של שלומי דורה בדרך לליגה א' כשפיגרה 4:2 מול הפועל אשקלון עד הדקה ה-74, אבל היא איכשהו הצליחה להשיג שם 4:5, היום היא הוסיפה ניצחון נוסף ופתאום הפער שלה מבני לוד עומד על שתי נקודות בלבד ואולי היא יכולה להתחיל לפנטז על הגעה למשחקי מבחן. בני לוד לא תשחק גם בתקופה הקרובה כך שהיא עשויה לחזור לליגה כשעפולה מוליכה על פניה ויחד עם זה גם מגיע הלחץ. ז'רקו קוראץ' העלה את עפולה ליתרון בדקה ה-11 עם בעיטה מקרוב אחרי מהלך שהחל מקרן של ערן לוי. אום אל פאחם הצליחה להשוות בדקה ה-36: בן צעירי בעט מצד שמאל כדור שפגע בפיליפ אבו מאנה, שינה כיוון והלך פנימה, 1:1. יובל שוואט החזיר את היתרון למארחת וקבע 1:2 חשוב מאוד עבורה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
שלומי דורה מאמן הפועל אשקלון. לירון מולדובן
יצליח להשאיר את עפולה? שלומי דורה/לירון מולדובן
seperator

משחקים נוספים:

בית"ר תל אביב - מכבי פתח תקוה 0:1
לבית"ר: בר כהן (50), לפתח תקוה: אלי בבייב (הורחק, 69), ארד בר (הורחק, 92)

הפועל רמת גן - מ.ס. כפר קאסם 0:1
לרמת גן: פאדי זידאן (6)

הפועל קטמון - הפועל ניר רמת השרון 0:1
לקטמון: אביחי וודג'ה (28)

הפועל עכו - הפועל פתח תקוה 1:2
לעכו: וואהיב חביבאלה (64), ערן ביטון (78), להפועל פתח תקוה: גל אסולין (34)

הפועל נוף הגליל - אחי נצרת 1:1
לנוף הגליל: גיא דיין (79), לאחי נצרת: נג'ואה קסילירסת (26)

בני לוד - הפועל אשקלון נדחה בשל העובדה ששחקני לוד באו במגע עם נשא קורונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully