וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני בני סכנין חגגו עם האוהדים בניגוד להנחיות: "אין בעיר נדבק אחד"

25.6.2020 / 23:05

אחרי ה-0:3 מול ראשון לציון, רצו שחקני הקבוצה לעבר האוהדים שפרצו את הגדר המפרידה. המנהלת צפויה לקנוס את האדומים

חגיגות העלייה של בני סכנין/צילום וידאו: מישה סטפנוב

ברדק גדול בסכנין הערב (חמישי). בני סכנין הביסה 0:3 את הפועל ראשון לציון ועשתה צעד ענק לעבר הבטחת המקום בליגת העל. עם זאת, מיד לאחר המשחק החלה חגיגה גדולה בחוץ כשהשחקנים מתחבקים ורוקדים ביחד עם כמה עשרות אוהדים, בניגוד לדרישות של מנהלת הליגה. בכיר במנהלת הגיב לאירועים ואמר: "סכנין תיענש בחומרה על האירוע הזה". שחקני סכנין לא ייכנסו לבידוד בעקבות האירועים והקבוצה אמורה לספוג קנס.

מהמנהלת נמסר: "מנהלת הליגות רואה בחומרה רבה את יציאתם של שחקני בני סכנין לכיוון האוהדים בתום המשחק תוך שהם מסכנים את עצמם ואת האוהדים. פעילות זאת נעשתה חרף ההוראות, האזהרות והקנסות שכבר הושתו על קבוצות מקצועניות אחרות. מנהלת הליגות תפעל מול המועדון בהתאם".

הנהלת הקבוצה אף הוציאה הודעה רשמית: "אכן יציאת חלק מהשחקנים לכיוון האוהדים איננה עומדת בתקנות משרד הבריאות בנושא וירוס הקורונה. השחקנים הבינו בשגגה שהקהל אשר שהה בחוץ עומד להיכנס אל כר הדשא, על כן יצאו לכיוון הקהל על מנת להשאיר את החגיגה מחוץ לתחום האיצטדיון. ההנהלה הזמינה בדיקות קורונה לכל השחקנים והסגל המקצועי ליום שבת".

שוער בני סכנין מחמוד קנדיל חוגג עם האוהדים בתום הניצחון על הפועל ראשון לציון. לילך וייס רוזנברג
חבל מאוד שזה קרה/לילך וייס רוזנברג

יושב ראש בני סכנין מוחמד אבו יונס התראיין ואמר: "לפני שלושה ימים שיחקנו בפתח תקוה והיו יותר אנשים. אתם לא רוצים שנהיה שמחים? תפסיקו. המשחק נגמר, מה אתם רוצים מהאוהדים? זה קרה מחוץ למגרש, ראינו מה קרה בבלומפילד ובמשחקים אחרים. שיחקנו נהדר, המשחק היה יכול להיגמר גם 0:6. מה אתם רוצים? בכל סכנין אין חולה קורונה אחד, אף אחד לא נדבק. אין מקרה אחד פה. איך אני יכול לשלוט במה שקרה. אני לא מסכים עם מה שקרה, אבל אני רוצה להיות שמח היום. עשינו צעד חשוב לקראת עלייה. אם השחקנים התחבקו עם האוהדים, אז אני אדבר איתם ואנזוף בהם, אבל אין לי איך לשנות את זה".

שחקני בני סכנין חוגגים עם האוהדים בתום הניצחון על הפועל ראשון לציון. לילך וייס רוזנברג
בדרך כלל היינו מתלהבים מתמונות כאלה, אבל לא עכשיו/לילך וייס רוזנברג
שחקני בני סכנין חוגגים עם האוהדים. לילך וייס רוזנברג
תמונות מבאסות מאוד/לילך וייס רוזנברג
שחקני בני סכנין. לילך וייס רוזנברג
שחקני בני סכנין/לילך וייס רוזנברג
שחקני בני סכנין חוגגים עם האוהדים. לילך וייס רוזנברג
שחקני סכנין חוגגים עם האוהדים/לילך וייס רוזנברג

מאמן הקבוצה אלדד שביט: "לא ראיתי מה שקרה אז אני לא יכול להתייחס. אני אשמח שתדברו איתי מקצועית. ברגע שקיבלתי את התפקיד לא האמנתי שנעלה ככה. אני השתניתי מאוד בגישה שלי כלפי הכדורגל. כל עוד זו לא הפרנסה העיקרית שלי, אני לא נותן לזה משקל כבד. אם לא ירצו אותי זה גם בסדר. אני שמח על ההישג שעשיתי וזה מחמם לי את הלב. אני לא מתעסק בעונה הבאה".

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully