וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמוס לוזון הורחק משישה משחקים ונקנס בשל התנהגותו מול מכבי פתח תקוה

הבעלים של ראשון לציון נענש בעקבות הקללות כלפי השופטים במהלך הדרבי המשפחתי ("שנים לא נראה דו"ח כזה חמור נגד בעל תפקיד"). מנחם קורצקי לא יאמן העונה בשל מצבו הבריאותי

צילום: דני מרון ואסף חיימוביץ עריכת וידאו: איתי עמרם

בווידאו: אוהדי מכבי תל אביב מתקהלים מחוץ לבלומפילד

עמוס לוזון הבעלים של הפועל ראשון לציון הורחק היום (רביעי) משישה משחקים בפועל ונקנס ב-10,000 שקלים. זאת בעקבות התנהגותו במשחק ההפסד מול מכבי פתח תקוה ביום שני האחרון. כזכור, לוזון שזעם על הרחקתו של בנו עומרי לוזון לקראת סיום המשחק, קילל את שופטי המשחק ובפסק הדין כתב הדיין נועם ליובין כי "שנים לא ראיתי דו"ח כה חמור נגד בעל תפקיד של קבוצת צמרת באחת מהליגות המקצועניות". בנוסף, לוזון קיבל עונש של הרחקה על תנאי לשנה מהמגרשים במקרה שהתנהגות זו תחזור לתקופה של שלושה חודשים בכל הרשעה חוזרת בעבירה כנגד שופט המשחק.

עמוס לוזון בעלים הפועל ראשון לציון. לירון מולדובן
יראה את המאבקים על העלייה לליגת העל מבחוץ. עמוס לוזון/לירון מולדובן

בתוך כך, הקבוצה הודיעה היום כי מאמן הקבוצה מנחם קורצקי, לא ימשיך לאמן את הקבוצה עקב מצבו הבריאותי. כזכור, קורצקי לא עמד על הקווים בשני משחקי הבית האחרונים של קבוצתו, נגד מכבי פתח תקוה ומ.ס. כפר קאסם מכיוון שאושפז בבית החולים ומאז לא נטל חלק באימוני ומשחקי הקבוצה. את מקומו על הקווים תפס באופן זמני עוזר המאמן רון קופרלי.

במועדון לא מסרו מי יחליף את המאמן על הקווים עד תום העונה וכתבו כי "כשיהיה על מה להודיע לגבי זהות המאמן הבא נודיע".

מנחם קורצקי מאמן הפועל רעננה. קובי אליהו
יקח מנוחה עד תום העונה. מנחם קורצקי/קובי אליהו

הקבוצה מעיר היין איבדה במחזור האחרון את המקום השני בליגה לאחר שלא הצליחה לנצח מאז פתיחת הפלייאוף העליון. הכתומים ממוקמים כעת במקום השלישי בליגה עם אותו מספר נקודות כמו בני סכנין שבמקום השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully