וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל עפולה בוחנת משפטית את האפשרות שלא להופיע למשחק הקרוב

27.6.2020 / 19:33

הקבוצה הנלחמת על חייה החלה בהתייעצויות משפטיות לפני המשחק מול הפועל פתח תקוה, ובעקבות הבידוד של בני לוד: "במנהלת הליגה לא סופרים את הלאומית. חוסר הספורטיביות זועק לשמיים"

חגיגות העלייה של בני סכנין/צילום וידאו: מישה סטפנוב

בווידאו: החגיגות והפרת ההנחיות של בני סכנין ביום חמישי

הפועל עפולה ממשיכה להילחם בעניין חוסר הספורטיביות שנוצר בפלייאוף התחתון בליגה הלאומית, לאור הימצאותה של בני לוד בבידוד עד 1 ביולי ודחייתם של שלושת משחקיה הנותרים. ביום חמישי ניצחה עפולה 1:2 את הפועל אום אל פאחם למרות שביקשה לפני כן לדחות גם את יתר המשחקים בהתאם לדחיית המשחק של בני לוד מול הפועל אשקלון, וכעת החלו במועדון בהתייעצויות משפטיות לגבי המשחק הבא מול הפועל פתח תקוה ביום שני, כשהם מעוניינים שלא להופיע אליו.

שחקן הפועל עפולה נתנאל גולדמן מול שחקן בני יהודה דולב חזיזה. לילך וייס רוזנברג
יהיה משחק ביום שני? הקפטן נתנאל גולדמן/לילך וייס רוזנברג

בהודעה שפרסם הערב (שבת) המועדון, נכתב: "ביום חמישי מפאת חוסר הזמן לא עלה בידינו להגיש את צו המניעה לקיום המשחק מול אום אל פאחם. מחר אנו נעתור לבית הדין העליון בהתאחדות לכדורגל. תוצאת המשחק בחמישי היא לא הסיפור ואנו נעשה הכול כדי שהליגה הלאומית, אותה במנהלת הליגה לא כל כך סופרים, בלשון המעטה, תוכרע בספורטיביות.

"הפועל עפולה אמנם היא לא אחת הקבוצות הגדולות בכדורגל הישראלי ואין לנו את הלוביסטים שיש לאותן קבוצות במנהלת הליגה ובהתאחדות לכדורגל, אבל לרגע לא ננוח עד שמאבק ההישרדות יוכרע במקביל, ולא בדרך הזויה כזו או אחרת. אנו קוראים למקבלי ההחלטות להתעשת למרות שזו 'רק' הליגה הלאומית ו'רק' הפועל עפולה, ולדחות את משחקיה ביחד עם בני לוד והפועל אשקלון.

"אנו באמת ובתמים תוהים לעצמנו האם רק הפועל עפולה רואה את חוסר הספורטיביות ואת ההתעלמות המוחלטת של המנהלת מהליגה השנייה בישראל? האם מישהו במגדל השן בדרך בן גוריון 1 בבני ברק (כתובת המנהלת, לאלו שלא יודעים) טרח להוציא הודעה לתקשורת או לקבוצות התחתית בליגה הלאומית באיזו מתכונת מסיימים את העונה? האם לראשונה בהיסטוריה של הכדורגל הישראלי מאבק ההישרדות יוכרע כשקבוצה אחת תסיים את העונה והשנייה תמשיך לשחק כשהיא יודעת את תוצואותיה? האם במנהלת היו ערוכים לתרחישים האלה?

"אנו מאוד שמחים שהמאבק על האליפות בליגת העל נגמר. אין לנו ספק שבסיטואציה דומה, תרשו לנו לנחש, לא היו נוהגים כפי שנוהגים בליגה השנייה בישראל. חוסר הספורטיביות זועק לשמיים. אנו דורשים לדחות את משחקי הפלייאוף התחתון עד לחזרתה של בני לוד למעגל המשחקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully