וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מכבי תל אביב מעוניינת בניקולה קאליניץ' וטיילר אניס

הצהובים סימנו את הפורוורד שסיים חוזה בפנרבחצ'ה. גם שמו של הרכז, שהגיע למבחנים בקיץ שעבר, הוזכר כמחליף לנייט וולטרס

בווידאו: ג'ייק כהן מדבר/אתר מכבי תל אביב

שלא בפעם הראשונה, הוזכר שמו של טיילר אניס בהקשר של מכבי תל אביב. "מכבי תל אביב עדיין מעוניינת בטיילר אניס כמחליף לנייט וולטרס", צייץ אורציו פרנצ'סקו קאוצ'י, כתב "ספורטאנדו". "הקבוצה הישראלית ממשיכה לשמור על קשר עם השחקן בשבועות האחרונים. הוא עדיין מקווה למצוא חוזה ב-NBA, באחת הקבוצות שישחקו באורלנדו. אם לא ימצא חוזה עד ה-30 ביוני, הוא ימשיך בשיחות עם מכבי תל אביב. הם ניסו להחתים אותו בקיץ שעבר, אבל אז עדיין התאושש מפציעה. הצדדים שמרו על קשר".

הצהובים אפילו הנחיתו את הרכז הקנדי בישראל בקיץ שעבר כדי לבחון את כשירותו לאחר הפציעה הקשה ממנה סבל בפנרבחצ'ה, אולם בסופו של דבר לא הצליחו הצדדים להגיע לסיכום. אניס עבר לקבוצת ליגת הפיתוח של טורונטו, ובה רשם ממוצעים של 17.1 נקודות, 7.4 אסיסטים ו-5.4 ריבאונדים למשחק.

אניס, 25, השלים עונה אחת במכללות סירקיוז לפני שנבחר במקום ה-18 של דראפט ה-NBA על ידי פיניקס. אלא שהרכז התקשה לעמוד בציפיות ולא ממשיך הצליח לתקוע יתד בליגה הטובה בעולם, על אף קדנציות גם במילווקי, יוסטון והלייקרס. בסך הכל, רשם 186 משחקים ב-NBA, עם ממוצעים של 4.2 נקודות, 1.3 ריבאונדים ו-1.9 אסיסטים לערב. בקיץ 2018 חתם לשנתיים בפנרבחצ'ה, אך סבל מפציעה קשה בקרסול והספיק לרשום שלושה משחקי יורוליג בלבד.

שחקן לוס אנג'לס לייקרס לשעבר טיילר אניס. GettyImages
שם שהצהובים מכירים היטב. אניס/GettyImages

אבל לא רק אניס נמצא על הכוונת של הצהובים. לפי התקשורת הטורקית, מביעה האלופה הישראלית עניין גם בניקולה קאליניץ', שסיים את חוזהו בפנרבחצ'ה. הפורוורד (28, 2.103 מ') שיחק בקבוצת הפאר הטורקית מאז 2015, אולם עתידו לא ברור בשל המשבר הכלכלי ועזיבתו של ז'ליקו אוברדוביץ'. בעונה החולפת העמיד ממוצעים של 6.2 נקודות ו-2.5 ריבאונדים לערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully