וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 27.6: הושלמה עסקת ארתור-פיאניץ', בדיקות רפואיות בראשון

הברזילאי ינחת בטורינו בראשון ולאחר מכן יחתום, פיאניץ' יגיע לבדיקות בברצלונה. יונייטד, פ.ס.ז' ואחרות מחזרות אחר גנדוזי, קבאני לרומא?

מתוך טוויטר

העברות

* מארסיי הודיעה כי דמיטרי פאייה האריך את חוזהו במועדון עד 2024, כאשר בעונה הבאה חוזהו יקוצץ ב-50 אחוזים ובעונה לאחר מכן ב-30 אחוזים.


* מונאקו הודיעה על סיכום עם ניימיכן והחתמתו של הקיצוני אנתוני מוסאבה בן ה-19. מוסאבה יחתום לחמש שנים בקבוצה הצרפתית אחרי שישלים את הבדיקות הרפואיות.

מתאו גנדוזי שחקן ארסנל עם ניל מופה שחקן ברייטון. רויטרס
גם הוא יעזוב את ארסנל? גנדוזי/רויטרס

שמועות

* לפי "ספורט", הושלמה עסקת ארתור-מיראלם פיאניץ'. מחר, כך נטען, ארתור כבר יגיע לטורינו כדי לעבור בדיקות רפואיות ויהיה שחקנה החדש של יובנטוס, כשבתמורה תקבל ברצלונה את קשר נבחרת בוסניה בתוספת 10 מיליון יורו. ארתור יחתום לחמש שנים ביובנטוס, שתשלש את שכרו. שני השחקנים יישארו בקבוצותיהם הנוכחיות עד תום העונה, ורק לאחריה יעברו. גם פיאניץ' אמור להגיע מחר לבדיקות.

* אף שלא ייכלל בעסקה, מתיה די שיליו ממשיך לעניין את ברצלונה. אם נלסון סמדו יעזוב, יהיה האיטלקי המועמד הראשון להחליפו.

* קשר ארסנל מתאו גנדוזי מעוניין לעזוב את התותחנים אחרי שאיבד את מעמדו כשחקן הרכב קבוע. לצרפתי בן ה-21 יש חוזה עד 2022 בצפון לונדון וארסנל צפויה לדרוש תמורתו בסביבות 40 מיליון יורו. על פי הדיווחים, ברצלונה, פריז סן ז'רמן ואינטר מביעות עניין בגנדוזי. לפי "לאקיפ", גם מנצ'סטר יונייטד לוטשת עיניים.

* לפי "מונדו דפורטיבו", קאלידו קוליבאלי רוצה לעזוב את נאפולי לטובת מנצ'סטר סיטי. קבוצתו צפויה לדרוש כ-100 מיליון יורו.

* בצרפת טוענים שבאיירן מינכן לא מוכנה לשלם למנצ'סטר סיטי את הסכומים שזו דורשת על לירוי סאנה, ועל כן העסקה עלולה להידחות ל-2021.

* רומא צפויה להגיש הצעה לאדינסון קבאני, המבוקש גם באינטר ונאפולי.

* פראן טורס מוולנסיה קושר רבות כמי שעשוי להיות מחליפו של ג'יידון סאנצ'ו בבורוסיה דורטמונד, אבל עכשיו אומרים שהקבוצות שיותר רציניות לגבי הספרדי הן ליברפול, מנצ'סטר סיטי ויובנטוס.

* מזה שאולי הולך לזה שאולי יגיע: ארסנל רוצה את קשר זלצבורג דומיניק סובוסלאי ההונגרי. הקשר מחוזר גם על ידי פריס סן ז'רמן ומילאן וב-58 הופעות במדי האוסטרים כבש 15 שערים ובישל 22.

ארתור שחקן ברצלונה בין אונאי לופס (מימין), מיקל וסגה שחקני אתלטיק בילבאו. רויטרס
מחר כבר שחקן יובנטוס? ארתור/רויטרס

* האנזי פליק רוצה להשאיר את טיאגו אלקנטרה בבאיירן מינכן למרות הדיווחים לפיהם הבווארים מעוניינים בפרידה מהקשר, שמסיים את החוזה שלו ב-2021. "תמיד יש מומחים שמביעים את הדעות שלהם, אבל כשאתה רואה אותו כמוני באימונים ובמשחקים, אתה רואה שחקן עם איכות יוצאת דופן בהחזקת הכדור".

* נציגיו של דייויד אלאבה נפגשו השבוע עם באיירן מינכן וקיימו איתם שיחות, אבל החלטה טרם התקבלה לגבי עתידו של האוסטרי. מצד אחד, אלאבה מרוצה בבאיירן ונמצא במועדון כבר עשר שנים, מצד שני הוא מסיים את החוזה שלו בקיץ הבא ויכול להרוויח כמה מיליונים דמי חתימה בקבוצה אחרת.

* ג'וד בלינגהאם, שעל פי המדווח כבר סגר את המעבר שלו לבורוסיה דורטמונד, עדיין לא הוצג רשמית כשחקן הצהובים-שחורים ועל פי אחת הספוקלציות גם באיירן מינכן נכנסה לתמונה ועשויה לנסות לצרף את האנגלי, שיחגוג 17 בעוד יומיים.

* פריז סן ז'רמן מעוניינת להיפרד הקיץ מיוליאן דראקסלר המאכזב ולפי הדיווחים בצרפת המנהל המקצועי של אלופת צרפת, לאונרדו, אמר לקשר שהוא לא יזכה לדקות רבות בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully