וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 26.6: אשרף חכימי קרוב לחתימה באינטר

באיטליה מדווחים שהנראזורי ישלמו 40 מיליון יורו על המגן, צ'לסי מחפשת מגן שמאלי ועשויה לפנות לבאיירן מינכן בנוגע לאלאבה. אובמיאנג מבוקש באיטליה, לא רק ברצלונה רוצה את אנדמובלה

אל שדייל ביטישאבו שחקן פריז סן ז'רמן פלייר/צילום מסך

שמועות

* באיטליה מדווחים שאינטר היא זו שתזכה בשירותיו של המגן האדיר, אשרף חכימי בן ה-21, המשחק בדורטמונד בהשאלה מריאל מדריד. על פי הדיווחים הנראזורי ישלמו 40 מיליון יורו על השחקן הכי מהיר בבונדסליגה.

* צ'לסי מחפשת מגן שמאלי. על פי דיווחים בגרמניה, הבלוז עשויים לפנות לבאיירן מינכן בנוגע לדייויד אלאבה בן ה-28, שמסיים את חוזהו בתום העונה הבאה. בנוסף, בצ'לסי מכינים אלטרנטיבות לעסקה זו, ומלבד האפשרות להנחית את בן צ'ילוול המבוקש, גם שמותיהם של לאבין קורזוואה ואלכס טלס עלו.

* בתקשורת בצרפת מדווחים שיובנטוס עוקבת אחרי מצבו של פייר אמריק אובמיאנג כוכבה של ארסל שייכנס לעונה האחרונה בחוזהו.

* בורי פאטי, אביו של אנסו פאטי הכחיש את הדיווחים על מעבר אפשרי של בנו למנצ'סטר יונייטד בעונה הבאה: "אנחנו נהנים מהחיים בברצלונה, הוא משחק עם גדול השחקנים אי פעם. הדיווחים על יונייטד לא נכונים".

* דיווח בתקשורת באנגליה: טוטנהאם פתוחה לטרייד עם ברצלונה במסגרתו היא תשלח לקטלאנים את טאנגי אנדומבלה ועוד כסף תמורת פיליפה קוטיניו. בנוסף, בצרפת מדווחים שגם פריס סן ז'רמן מנסה לצרף את אנדמובלה, ואם היא תיכשל, היא תעבור לתכנית ב' הנקראת טימואה בקאיוקו.

שחקן באיירן מינכן, פיליפה קוטיניו. רויטרס
יעבור לטוטנהאם תמורת אנדומבלה? קוטיניו/רויטרס

* אביו החורג של חאמס רודריגס טוען שריאל מדריד חסמה מעבר של הקולומביאני לאתלטיקו מדריד בקיץ האחרון.

* בורוסיה דורטמונד עדיין מאמינה בסיכוייה להשאיר את המגן המרוקני אשרף חכימי, שמסיים שתי עונות של השאלה אצלה אבל לא מעוניין לחזור לריאל מדריד כדי להיות מחליף את דני קרבחאל. בנוסף, יוסופה מוקוקו בן ה-15 אמור לקבל בקרוב קרדיט בקבוצה הבוגרת.

* רפאל הברזילאי עוזב את בורוסיה מנשנגלדבאך אחרי שבע עונות, בהן כבש 71 שערים ובישל 35 נוספים.

* הופנהיים קרובה להחתים את חלוץ נאנסי בן ה-18 גוטייה אוט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully