וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוני קרוס: "אחרי ההפסד בגמר האלופות התקשרתי לרופא כי הייתי שיכור"

קשר ריאל מדריד סיפר מה עבר אחרי ההפסד עם באיירן לצ'לסי בגמר 2012: "לא הייתה דרך אחרת להקל על הכאב מההפסד הזה"

בווידאו: אוהדי ליברפול חוגגים אליפות מחוץ לאנפילד/מתוך טוויטר

בווידאו: חגיגות האליפות של ליברפול

קשר ריאל מדריד טוני קרוס חשף ששתה הרבה אלכוהול אחרי ההפסד של באיירן מינכן בגמר ליגת האלופות לצ'לסי ב-2012 עד כדי כך שהוא היה צריך להתקשר לרופא. קרוס, ששיחק אז כמובן בבאיירן, היה שותף להפסד שלה באליאנץ ארנה לבלוז אחרי שתומאס מולר קבע 0:1 בדקה ה-83 ודידייה דרוגבה איזן לפני הסיום. אריאן רובן החמיץ פנדל בהארכה ובדו קרב הפנדלים צ'לסי ניצחה.

האחים טוני ופליקס קרוס (שמשחק היום באוניון ברלין) התארחו בפודקאסט בגרמניה ופליקס סיפר: "גמר ליגת האלופות מול צ'לסי ב-2012 - שתינו מתוך תסכול. כמעט היינו צריכים טיפול מרופא". טוני קרוס אמר: "זה לא היה דבר חיובי, אבל הייתה לכך סיבה. אני זוכר שג'סי (אשתו של קרוס, ג'סיקה) אמרה: 'אנחנו לא יכולים להתקשר לרופא עכשיו. תארו לכם שזה יתפרסם שהתקשרנו אל רופא כי שתינו יותר מדי'".

טוני קרוס שחקן באיירן מינכן מול ג'ון אובי מיקל שחקן צ'לסי. GettyImages
קרוס מול אובי מיקל בגמר 2012/GettyImages

טוני קרוס המשיך ואמר: "לא הייתה שום דרך אחרת להקל על הכאב. בסופו של דבר התקשרתי לרופא בעצמי כי חשבתי שאני לא יכול לתת לזה להידרדר". טוני קרוס המשיך וסיפר גם על ליל שתיית טקילה עם אחיו פליקס ומי שהיה אז קשר באייר לברקוזן (שם שיחק טוני) שטפן ריינארץ. פליקס סיפר שהוא היה צריך לשבת ליד אחיו בספה כדי לוודא שהוא נושם.

הלילה אחרי ההפסד לצ'לסי גרם לכך שקשר נבחרת גרמניה הפסיק לשתות אלכוהול: "זו הייתה אשמתי שהרגשתי רע יום לאחר מכן. זו הייתה הנקודה שבה אמרתי: 'שתיית אלכוהול לא עושה שום דבר טוב. לא יכולתי להסתכל יותר על בקבוק טקילה ואז ויתרתי לגמרי. לא כאב לי לוותר על שתיית אלכוהול וזה לא חסר לי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully