וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאזן השני הכי גרוע בהיסטוריה: גוטי פוטר מאלמריה

קשר ריאל מדריד בעבר ואחד המוסרים הגדולים בתולדות הכדורגל הספרדי אכזב על הקווים בליגה השנייה וסיים את תפקידו: "זה מתסכל מאוד"

אתר רשמי

בווידאו: ריאל מדריד באימון

בנובמבר 2019, אחרי קדנציה קצרה כעוזר מאמן בבשיקטש הטורקית, גוטי, אחד המוסרים הכי גדולים בתולדות הכדורגל הספרדי, קיבל סוף סוף הזדמנות כמאמן ראשי, כשמונה למאמנה של אלמריה מהליגה השנייה בספרד והערב (שישי) הוא גם פוטר ממנה. ההתחלה של קשר העבר של ריאל מדריד הייתה נפלאה, עם הפסד אחד בלבד בתקופה של כחודשיים. אלא ששנת 2020 לא האירה פנים לגוטי ולקבוצתו, שלא ניצחו מאמצע ינואר ועד לתחילת מרץ, באחת הליגות הקשוחות והצפופות באירופה.

רגע לפני היציאה לפגרת הקורונה אלמריה וגוטי עוד ניצחו, ואף עשו זאת עם החזרה מהפגרה, אך בשלושת משחקי הליגה האחרונים רשמו שני הפסדים, והתרחקו מאוד מאחד משני המקומות הראשונים המובילים לליגה הספרדית הראשונה. אלמריה נמצאת כעת במקום השלישי עם 56 נקודות, 5 פחות מריאל סראגוסה ו-6 פחות מקאדיס, כשנותרו עוד 5 מחזורים עד לסיום העונה. אם תצליח לעקוף את אחת משתיהן היא תזכה בכרטיס האוטומטי לליגה הבכירה, אך אם תסיים במקומות 3-6 תיקח חלק בפלייאוף על העלייה.

בספרד מצאו שאחוזי ההצלחה של גוטי במגרש הביתי הם כמעט הכי גרועים בהיסטוריה. בתשעה מתוך 17 משחקי בית איבד קשר העבר נקודות (שמונה ניצחונות, שישה הפסדים ושלוש תוצאות תיקו) ואסף בסך הכול 27 נקודות. רק הקבוצה של עונת 2017/18 רשמה אחוזים נמוכים יותר במשחקי הבית.

מאמן אלמריה גוטי. GettyImages
תם הטקס. גוטי/GettyImages

"האמת? אני אפילו לא יודע מה להגיד לכם", אמר גוטי לעיתונאים לאחר ההפסד האחרון של אלמריה בליגה. "זה מאכזב מאוד, מרגיש לי שכל המשחקים הביתיים שלנו נראים אותו דבר - היריבה מסתגרת ועוקצת אותנו עם שער אחד אותו היא מבקיעה בקושי ממצב אחד. אני רוצה להאמין שאנחנו לא מפחדים לשחק בבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully