וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דם מהאף וידיים רועדות: בקליבלנד נזכרים בפסק הזמן של דיוויד בלאט

שחקני קליבלנד לשעבר נזכרו במשחק הגורלי מול שיקגו, בו לברון מחק את התרגיל של הישראלי: "במצבי לחץ, לבלאט ירד דם מהאף"

צילום מסך

בווידאו: דמיאן לילארד מוחה על הריגת ג'ורג' פלויד

בארצות הברית ציינו לפני מספר ימים חמש שנים למשחק מספר 4 בין קליבלנד ושיקגו בחצי גמר המזרח של 2015 - אותו משחק מפורסם בו לברון ג'יימס ביטל תרגיל של דיוויד בלאט, ובדיעבד סידר לקאבס ניצחון גורלי.

בלאט, שלקח פסק זמן, רצה שהכדור האחרון במשחק יילך לג'יי אר סמית'. לברון, כמובן, חשב אחרת, ודאג שהכדור יגיע אליו. זה נגמר בשלשת ניצחון שהשוותה את הסדרה ל-2:2, בדרך לניצחון 2:4 בסדרה.

קנדריק פרקינס, שהיה חלק מהקאבס באותה עונה, סיפר שבלאט לא ממש הצליח להתמודד ברגעי לחץ. "הייתי צריך להביא ניירות טואלט וטישיו, כי בכל פעם שהיה רגע מכריע, לדיוויד בלאט התחיל לרדת דם מהאף. הבאתי ניירות טואלט כי הידיים שלו רעדו, האף שלו דימם והוא שרטט תרגיל לג'יי אר סמית'. 'רגע', חשבתי לעצמי".

מאמן קליבלנד קאבלירס דיוויד בלאט לצד לברון ג'יימס, קווין לאב. רויטרס
אכן, רגעים מלחיצים. בלאט ולברון/רויטרס

"ברון היה צריך להוציא את הכדור והמהלך תוכנן לג'יי אר", הוסיף פרקינס. "לברון מחק את הלוח. 'זה מה שנעשה', הוא אמר, ואז סידר לעצמו תרגיל לזריקה מהפינה. הוא בנה תרגיל משלו".

פרקינס לא היחיד שהופתע מההחלטה של בלאט. ברנדן הייווד, גם הוא חלק מאותה קבוצה, הוסיף: "כל הקבוצה הסתכלתה אחד על השני, 'אתה יודע שיש לך את הבחור הזה, לברון, בקבוצה?' אבל המהלך תוכנן לג'יי אר. לברון מחק אותו ותכנן תרגיל בו נדמה היה שהוא ייצא לחסימה, אבל הוא בעצם ברח לפינה. הוא שרטט אותו וזה עבד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully